Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruStina
det er jo den galloperende lyden som er babyen [;)] har du hørt en annen, så er det ikke babyen
ORIGINAL: Hanne Panne
det er jo den galloperende lyden som er babyen [;)] har du hørt en annen, så er det ikke babyen
sign
sign
jeg har prøvd å finne ut, for jeg har 2 raske lyder, som jeg trodde var babyen, den galloperende er uten tvil babyen, den andre har jeg funnet ut må være navlestrengen som pulserer, for den følger babyen, så den er veldig rask den også
ORIGINAL: Sisken
sign
jeg har prøvd å finne ut, for jeg har 2 raske lyder, som jeg trodde var babyen, den galloperende er uten tvil babyen, den andre har jeg funnet ut må være navlestrengen som pulserer, for den følger babyen, så den er veldig rask den også
Er rart dette her for den lyden jeg har hørt hittil er den samme som doktoren finner, og denne lyden høres nesten ut som to hjertelyder oppå hveradre hvis dere skjønner[:)] Får høre med legen når jeg kommer hjem fra ferie[;)]
ORIGINAL: litjpi
Jeg var til jordmor i går og lytta på hjertelyden. Vi hørte 2 forskjellige typer lyder. Den ene var hjertelyden gjennom fostervannet, nesten ekkoaktig, og det andre var direkte fra babyen. Det spørs hvor man setter doppleren på magen, for babyen kan ligge helt på andre siden.
Ble dette forståelig? hehe[:D]