Galloperende hjertelyd

Sisken

Gift med forumet
Hørte på babyen idag og kom plutselig over en galloperende hjertelyd, noen som har hørt det samme? Utrolig rart syns jeg, vet godt hvordan hjertelyden til babyen høres ut siden dette er 4 gangen min, men aldri hørt en slik lyd før [8|]

det er jo den galloperende lyden som er babyen [;)] har du hørt en annen, så er det ikke babyen

ORIGINAL: FruStina

det er jo den galloperende lyden som er babyen [;)] har du hørt en annen, så er det ikke babyen

sign

ORIGINAL: Hanne Panne

sign

jeg har prøvd å finne ut, for jeg har 2 raske lyder, som jeg trodde var babyen, den galloperende er uten tvil babyen, den andre har jeg funnet ut må være navlestrengen som pulserer, for den følger babyen, så den er veldig rask den også

sign

jeg har prøvd å finne ut, for jeg har 2 raske lyder, som jeg trodde var babyen, den galloperende er uten tvil babyen, den andre har jeg funnet ut må være navlestrengen som pulserer, for den følger babyen, så den er veldig rask den også

Er rart dette her for den lyden jeg har hørt hittil er den samme som doktoren finner, og denne lyden høres nesten ut som to hjertelyder oppå hveradre hvis dere skjønner[:)] Får høre med legen når jeg kommer hjem fra ferie[;)]

ORIGINAL: Sisken

sign

Er rart dette her for den lyden jeg har hørt hittil er den samme som doktoren finner, og denne lyden høres nesten ut som to hjertelyder oppå hveradre hvis dere skjønner[:)] Får høre med legen når jeg kommer hjem fra ferie[;)]

ja ikke rent forvirret selv her, må høre med jordmor jeg. Kan ikke skjønnet annet en at den galloperende er babyen, men mulig vi hører den forskjellig med forskjelllige typer dopler, eller hvordan man treffer på hjertet [;)]

Jeg var til jordmor i går og lytta på hjertelyden. Vi hørte 2 forskjellige typer lyder. Den ene var hjertelyden gjennom fostervannet, nesten ekkoaktig, og det andre var direkte fra babyen. Det spørs hvor man setter doppleren på magen, for babyen kan ligge helt på andre siden.
Ble dette forståelig? hehe[:D]

ORIGINAL: litjpi

Jeg var til jordmor i går og lytta på hjertelyden. Vi hørte 2 forskjellige typer lyder. Den ene var hjertelyden gjennom fostervannet, nesten ekkoaktig, og det andre var direkte fra babyen. Det spørs hvor man setter doppleren på magen, for babyen kan ligge helt på andre siden.
Ble dette forståelig? hehe[:D]

ahaaaaaaaaaaa....der gikk det opp et lys [:D]

Forstår litt mer jeg også, pluss at naboen fortalte meg at jeg nok har vært veldig nært hjertet til babyen slik at jeg hørte doble slag[:)] Vi har jo alle doble hjerteslag visst, men høre kun det ene fikk jeg høre.

Back
Topp