Gallestein!

FrøkenSia

Elsker forumet
Er det noen av dere som har hatt gallestein?

Jeg har hatt mange "anfall" nå den siste mnd,og det gjør noe så F#¤"/ vondt!!!
Er sikker på att jeg dauer hver gang!![&o][&o] Har intense smerter i øvre del av magen og i ryggen,smertene er så uutholdelige att jeg hyperventilerer....[&o]

Var hos legen i går,og da tok de blodprøver av meg for å sjekke gallen og levra...
Også ble jeg satt opp på ultralyd den 9.desember...fikk også smertestillende slik att jeg "overlever" til da...

Har gudselov bare hatt det 1 gang, men unner ingen det, for det var drit vondt og ei var livredd!![:(]

Tror man kan oppereres for det hvis man sliter med det ofte!![;)]

Jepp, jeg har det. Har hatt to store anfall, det første da snuppa var 3 uker gammel, trodde seriøst jeg skulle dø, at det var noe komplikasjoner etter keisersnittet. Men var "heldivis" bare gallestein. 
Skulle opereres april 07, men da var jeg blitt gravid igjen,gitt, så det ble utsatt. Siden har jeg ikke hatt noe anfall, men har vært på mr som viste at galleblæra er full av stein, men de er heldivis så store at de ikke kommer seg i gallegangen, det er det som er så jæ... vondt!!!!
Men skal opereres om de begynner å plage meg igjen!

Håper du får operasjon snart, det er IKKE godt med sånne anfall!!!

ORIGINAL: nijntje

jeg hadde flere anfall nå i høst
men nå har de stoppet

heldigvis

fikk du voltaren? isåfall så skal jeg love deg det hjelper

siste anfallet jeg hadde tok jeg voltaren, og da gikk det over på 10 min[:)]

hos meg fant de ikke noe på ul ei heller ct
bare blodprøvene som slo ut, de er nå normale, over 2 mnd etter første anfall

Ja,det var voltaren jeg fikk!!
Så godt å høre de virker så kjappt!![:)]
Har nesten panikk for å få igjen flere sånne anfall...[&o]

Jeg har hatt gallestein, og jeg måtte fjerne galleblæra..er kjempe glad jeg fikk gjort dette[:D] Fungerte ikke i det hele tatt, hadde 1-2 anfall i uka til slutt...var jo sååååå sinnsykt ondt..jeg fikk ikke puste neste å klarte ikke stå gå eller ligg..kasta opp å INGEN smertestillende hjalp tilslutt..ble sent på sykehus to ganger med ambulanse..tilslutt fikk jeg henvisning til sykehuset, den ene legen ville ikke operere siden galleblæra ikke var betennt, dette fant ikke jeg å legen min oss i, så jeg fikk en ny vurdering på et annet sykehus, og fikk operert, har vært uten galleblære ett år nå[;)]

Håper virkelig tablettene virker for deg å du slipper flere anfall..føler med deg..

Back
Topp