Gallestein

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen med erfaring? Trenger noen solskinnshistorier, for jeg blir ikke akkurat beroliget av Google :P

Mor ble operert for det nå, de fant 19 store steiner og galleblæren måtte fjernes. Hun har det veldig bra nå etter operasjonen :)

Min erfaring er at alt blir mye lettere og bedre etter at galleblæren er fjernet :)

Masse god bedring, og lykke til ;)

Ingen erfaring, men ønsker deg god bedring!

Jeg gikk et år etter fødsel,med ca 50 anfall og smertehelvete...visste virkelig ikke hvordan jeb skulle leve med de smertene ingen lege fant ut av..etter 2 min ultralyd ble det påvist gallestein..en mnd etter ble det operasjon hvor de fjernet galleblære....aldri vært så glad for å komme på sykehuset;)våknet opp med en del smerter,fikk smertestillende,gikk masse allerede samme dag som op.for å mindske luftsmerter etter op,noen dager med smertestillende,fikk en infeksjon i såret..men vil si at op.smerter osv er ingen ting i forhold til anfallsmerter som er verre enn fødsel!Jeg har virkelig fått et nytt liv etter operasjonen...skulle bare ønske jeg hadde fått vekk galleblære mye tidligere..så tror absolutt operasjon er eneste løsning og det er fantastisk!!!

Hadde rett etter fødsel. Ambulanse og full pakke så veldig sleit jeg. Men det gikk over av seg selv her. Hadde anfall 4 - 5 ganger og så har jeg ikke hatt mer. Ungen er 7 år nå. Så er rundt 7 år siden dette da.

Back
Topp