Gallestein

Har berga i svangerskapet heldigvis. Men fjena blæra for noen år siden å har fortsatt anfall innimellom. Krysse alt æ har for å slipp no. Men veit æ blir tatt inn fort på legevakta om det skull skje da.

Har berga i svangerskapet heldigvis. Men fjena blæra for noen år siden å har fortsatt anfall innimellom. Krysse alt æ har for å slipp no. Men veit æ blir tatt inn fort på legevakta om det skull skje da.

Anfall etter den er fjerna?
Før påske hadde eg ikkje hatt anfall på 1,5 år. No har eg hatt fleire sidan dess. Kjenner eg får litt angst av at det skal komme igjen :/

Anfall etter den er fjerna?
Før påske hadde eg ikkje hatt anfall på 1,5 år. No har eg hatt fleire sidan dess. Kjenner eg får litt angst av at det skal komme igjen :/

Galleblæra e kun en lagringsplass for galle å steina. Det e i gallegangan steinan sett sæ å lage problem. Å noen e uheldig å får videre problem. Æ har ikke like ofte men æ går innimellom.

Galleblæra e kun en lagringsplass for galle å steina. Det e i gallegangan steinan sett sæ å lage problem. Å noen e uheldig å får videre problem. Æ har ikke like ofte men æ går innimellom.
Jøss, jeg fjernet min når jeg var 18 år, snart 14 år siden. Ikke hatt et eneste anfall siden. Jeg sliter litt med at fet mat osv bare til tider går tvers igjennom, men aldri et vondt anfall av samme type som de 7 jeg hadde før de fant ut hvorfor jeg hadde vondt.

Ble plaga etter første svangerskap. Måtte fjerne galleblæra ganske fort. En gang fikk æ anfall etter å ha spist knaskegulrøtter [emoji14] så for mæ hadde det ingen ting å si om det va feit mat eller ikke for æ fikk det ikke av julemiddagen. Men hadde veldig store stein. Ikke vært plaga etter fjerning, og kan spise ka æ vil [emoji14]

Fikk den opprettet ut i 2013 . Etter mange anfall og betennelser. E da plaget men det er hvis jeg spiser fet mat og vafler og sånt .

Etter noen ekstremt kraftige anfall for snart 2 år siden med 5 ambulanseturer på kort tid fikk jeg operert vekk hele greia [emoji7] å heldigvis har jeg ikke hatt noe store problemer etter det

Back
Topp