Gallesalter og gravid

Lisemor2

Glad i forumet
Håper noen her kan hjelpe meg litt. Jeg er gravid i uke 39. De siste ukene har jeg fått ekstrem kløe på hele kroppen min. Vi var inne på føden på onsdag og alt går bra med mini, men med meg selv er d ikke så bra. De tok noen blodprøver av meg, som kom tilbake ikke så fine, men ikke urovekkende. Fikk beskjed om at jeg måtte tilbake på torsdagen for å ta nye prøver, leste på arket jeg hadde med meg at d var gallesalter de skulle teste, måtte komme fastende til denne testen. Senere på dag fikk jeg telefon fra Gyn. at de ville ha meg inn på en kontroll, skal dit på tirsdag. Nå har jeg utslett på hele meg, ligner litt på soleksem på en måte. d brenner og klør. Ser ikke ut + at jeg har veldig mye vann i kroppen så armer og legger er pinnharde. Er d noen som har erfaringer med dette her? Tror dere jeg blir satt i gang? Jeg har d jo ikke noe godt for tiden, sover minnimalt, orker ingenting og klør over hele meg. Har planer om å klage veldig mye når jeg kommer opp dit slik at de tar meg alvorlig.

Er vel det som er svangerskapskløe, og det skal man ta alvorlig!
Klag i vei du,det hadde jeg gjort!!

Back
Topp