Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samboeren min har en kompis som har sagt vi kan låne en lite brukt barnevogn han har etter datteren sin. Så om vi liker den og den er i god stand så kanskje vi slipper å kjøpe vogn.
Men det hadde jo vært greit å kjøpe egen vogn så man har hvis man får flere barn. Har allerede sett litt på emmaljunga city cross, og ut i fra hva jeg har lest til nå så er det drømmevogna.
Kjøper ikke ennå. Venter på skattepenger og bursdagsgaver. Siden vi er studenter må vi ønske oss mye siden vi har litt dårlig råd til store dyre ting. Men vet at vi får vogn av svigermor
Har ikke kjøpt noe enda - Er bare 9+3
Men har sett litt på vogn da - Veldig vanskelig å velge!!!
Har sett litt på Baby Jogger City Elite på nettet, og liker den godt, men må se den i virkeligheten først.
Det kan se ut som om bag`en er litt liten.. Hmm! Noen som har erfaringer med denne vognen tro??
Jeg er i uke 12. Reserverte vogn og litt diverse omtrent med engang jeg fant ut av graviditeten .. Var et vennepar av oss da, som har unge fra før, som jeg fikk kjøpe vogn av ser ny ut