Gal

chipelle

Betatt av forumet
Da har vi gått til innkjøp av vogn!!!! Allerede! Er 13 uker på vei. Kom over et godt tilbud og slo til! Flere gale sjeler der ute???

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva slags vogn valgte dere? Syntes det er så vanskelig å vite hvilken som er best :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Vi skal når skattepengene kommer :p da er jeg ca 16-17 uker :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Nei, men tenker å bestille snart, og ha lagret i butikken. :) så vi får den modellen vi vil ha.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Skal og vente til skattepengene kommer :)

babyjente 27 Juli ♡

Ikke denne gangen, men forrige gang kjøpte vi i uke 11.

1. Mann skal bli storebror

Samboeren min har en kompis som har sagt vi kan låne en lite brukt barnevogn han har etter datteren sin. Så om vi liker den og den er i god stand så kanskje vi slipper å kjøpe vogn.

Men det hadde jo vært greit å kjøpe egen vogn så man har hvis man får flere barn. Har allerede sett litt på emmaljunga city cross, og ut i fra hva jeg har lest til nå så er det drømmevogna.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det dyreste er nok det vi kjøper først, synes ikke man er gal - man har det til senere uansett :)

Kjøper ikke ennå. Venter på skattepenger og bursdagsgaver. Siden vi er studenter må vi ønske oss mye siden vi har litt dårlig råd til store dyre ting. Men vet at vi får vogn av svigermor :)

Grattis med vogn, hvilken vogn ble det?

Grattis! :-D
Jeg tror vi drøyer innkjøp av vogn og andre dyre ting til etter oul. :-)

Har ikke kjøpt noe enda - Er bare 9+3 :)
Men har sett litt på vogn da - Veldig vanskelig å velge!!!
Har sett litt på Baby Jogger City Elite på nettet, og liker den godt, men må se den i virkeligheten først.
Det kan se ut som om bag`en er litt liten.. Hmm! Noen som har erfaringer med denne vognen tro?? :D

Jeg er i uke 12. Reserverte vogn og litt diverse omtrent med engang jeg fant ut av graviditeten :p .. Var et vennepar av oss da, som har unge fra før, som jeg fikk kjøpe vogn av :p ser ny ut :D

Det ble Emmaljunga mondial duo:-) hadde citycross forrige gang, men tenkte litt større plass var greit til en vinterbaby:-)!

Sent from my iPhone using BV Forum

Dere som har kjøpt vogn, hvilken vogn har dere valgt? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp