gal og litt tussete...

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
hvorfor føler jeg at mens hele tiden kommer... panisk når eg går på do.... hjelp... trøst? :anyone

Det er heilt normalt med litt sånn mensmurringar i starten av eit svangerskap. Veit om mange som har hatt det. Eg har det ikkje denne gongen, men er like normalt å ha det som å ikkje ha det. Prøv å slappe godt av så får me håpe at spira har festa seg der for ca 8 mnd til! :)

ja...får håpe den ikkje kommer... krysser fingre, tær og hår :) håper crinonen og blodfortynnende sprøyter hjelper til å feste denne reka mi :) ser me e lika langt :) :flower
men d e slitsomt å hele tiden kjenne etter og være redd.... fy at d skal være så vannskelig og så lett for andre ! ;)

Helt normalt dette også :) Jeg har mensmurringer ennå! :) (14+3) så de er nok kommet for å vare en stund! Husk at det er positivt å ha disse murringene, skjer mye der nede :) Ikke alt behøver å være varsel på at noe er galt, men vi som har slitt for å bli gravide har vel en tendens til å ta sorgene på forskudd... Prøv å nyt å vær gravid! Jeg kjenner meg veldig igjen i angsten din, så vet det er lettere sagt enn gjort...
Skal du ha tidlig UL?

ja skal på tidlig ul 31 mai.... føler som en evighet til :) hehehehe! da kommer nok ny angst... r d liv der inne! hehehe... i dag har eg satt meg nytt mål: Å SLAPPE AV !

Ta til deg rådet om å slappe av! Tenk at dette kommer til å gå bra og nyt graviditeten! :-)
Vi som har slitt med å bli gravid går nok rundt med mange ekstra bekymringer. Det vet jeg alt om. Men ALLE mine bekymringer har vært helt unødvendige! Hadde jeg bare visst det på forhånd ;-)
Lykke til på tidlig ul! :-)

Mensensmerter hadde jeg forresten frem til uke 16-17....

tusen takk :)

Back
Topp