Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er heilt normalt med litt sånn mensmurringar i starten av eit svangerskap. Veit om mange som har hatt det. Eg har det ikkje denne gongen, men er like normalt å ha det som å ikkje ha det. Prøv å slappe godt av så får me håpe at spira har festa seg der for ca 8 mnd til!
ja...får håpe den ikkje kommer... krysser fingre, tær og hår håper crinonen og blodfortynnende sprøyter hjelper til å feste denne reka mi ser me e lika langt
men d e slitsomt å hele tiden kjenne etter og være redd.... fy at d skal være så vannskelig og så lett for andre !
Helt normalt dette også Jeg har mensmurringer ennå! (14+3) så de er nok kommet for å vare en stund! Husk at det er positivt å ha disse murringene, skjer mye der nede Ikke alt behøver å være varsel på at noe er galt, men vi som har slitt for å bli gravide har vel en tendens til å ta sorgene på forskudd... Prøv å nyt å vær gravid! Jeg kjenner meg veldig igjen i angsten din, så vet det er lettere sagt enn gjort...
Skal du ha tidlig UL?
ja skal på tidlig ul 31 mai.... føler som en evighet til hehehehe! da kommer nok ny angst... r d liv der inne! hehehe... i dag har eg satt meg nytt mål: Å SLAPPE AV !
Ta til deg rådet om å slappe av! Tenk at dette kommer til å gå bra og nyt graviditeten!
Vi som har slitt med å bli gravid går nok rundt med mange ekstra bekymringer. Det vet jeg alt om. Men ALLE mine bekymringer har vært helt unødvendige! Hadde jeg bare visst det på forhånd ;-)
Lykke til på tidlig ul!