gal mann!!!!!!!!!! (lang)

Fjolsy

Gift med forumet
jeg skulle gå ned til sentrum en tur tidligere idag.
da jeg går ut døra så ser jeg i enden av blokka at det både er ambulanse og politi der, samt en person på båra som hyler og skriker som bare det.

møtte en nabo av med som fortalte hva som hadde skjedd.
han som bor i oppgangen ved siden av meg hadde løpt ut halvt naken og begynt å dunke hode sitt i et metalrør som står utenfor, optil 10-15 ganger så blodet spruta. deretter hadde han tatt fart og hoppet med hodet først ned i en stein så han besvimte.
han var helt GAL. naboen min hadde lagt han ned og holdt han fast og da hadde han begynt og dunke hodet sitt i asfalten og skrape opp all hud mens han ropte at naboen var djevelen osv, helt SYKT.

JEG ER SÅ GLAD FOR AT JEG IKKE TOK MED MEG FABIAN UT FØR, MAN VET JO IKKE HVA MANNEN VAR ISTAND TIL Å GJØRE.

politiet måte binde han fast på hele kroppen for at han skulle ligge rolig.
sorry, ble litt lang men må si jeg virkelig ble skremt av og se noe så nært, ligger masse blod utafor og overalt som sambo akkurat har måttet vaske vekk med tanke på barna som leker ute.
huffamei

å djiiiises da..... enda godt han naboen din klarte å holde han nede t han blei henta da

Uff, stakkars mann. Han hadde det nok ikkje godt.

ORIGINAL: adnim

Uff, stakkars mann. Han hadde det nok ikkje godt.

han har visst vært inne på psykiatrisk og hatt masse psykiske problemer, men det var skremmende og se og høre, at han skadet seg så mye

ORIGINAL: ~ savannah ~

Hørtes ut som en krafig psykose.... [&:][&o]

det var nok det, hadde følte tydeligvis ingen smerte for blodet sto til alle kanter

ORIGINAL: Teddy81

Jeez... skumle naboer gitt... [&:]

huff da stakkars fyr.......det må være fælt å gå i psykose.....etterpå iallefall[&:]

Å herregud nå ble jeg dårlig[:o] Må ha tatt noe han..

Uff stakkars mann,tydelig at han har problemer ja...[&o] Det er det som er så riv ruskende galt med psykiatrien her i landet vettu,at folk ikke får den hjelpen de trenger!Hadde en episode her jeg bor i fjor sommer,en nabo som satt i vinduet i 5 etg og trua med å hoppe ut.Han har vært ut og inn på psykiatrisk avd på Ahus flere ganger,men blir bare sendt hjem igjen når han blir ansett som frisk nok til å klare seg!Tragisk!!

Back
Topp