Siden jeg har termin 28.09, dvs 3 dager etter elgjakta starter (BIG deal i vår verden ), så kunne vi ikke dra nordover til familie og venner for å jakte slik vi gjør hver høst (eller, HAN jakter, JEG koser meg med svigerfamilie og venner )
Som plaster på såret innvilget jeg at han skulle få dra på hjortejakt sammen med en kompis med jaktstart 01.09. Det startet med at det kun skulle være en helg, så en langhelg, MEN det endte med at han drar i morgen etter jobb og ikke kommer hjem før onsdags kveld!! Hoff..... gruer meg til 5 dager alene med kommende storebror, jeg klarer ikke engang ta han igjen når han løper avgårde!
Jaja, jeg var vel gal i gjerningsøyeblikket da jeg innvilget denne turen
Som plaster på såret innvilget jeg at han skulle få dra på hjortejakt sammen med en kompis med jaktstart 01.09. Det startet med at det kun skulle være en helg, så en langhelg, MEN det endte med at han drar i morgen etter jobb og ikke kommer hjem før onsdags kveld!! Hoff..... gruer meg til 5 dager alene med kommende storebror, jeg klarer ikke engang ta han igjen når han løper avgårde!
Jaja, jeg var vel gal i gjerningsøyeblikket da jeg innvilget denne turen