Gal?? eller berre GRAVID???

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Tenker konstant på kvikk lunsj!! berre måååå ha det!!! [&:]

hiver i meg ca ein 4 pk for dagen!! og da har eg begrensa meg til eit minimum.. [&o]

wææææ...!! Sambo må jo handle ein-to 4 pk om dagen han no...

*skamme meg*

*tuslar inn i kjøleskapet og finner meg ein kvikk lunsj* [&o][8|][X(]

Hehe! Definitivt gravid[:D]

Virkelig gravid...veldig glad for at jeg ikke har lyst på slike usunne ting, da hadde jeg ikke sett ut regner jeg med[8D]

hihi, vet hvordan du har det! [;)] jeg vil bare ha nybakte ting hele tiden, som kanelboller og skolebrød og sånn. så mamman min som er verdens snilleste baker ganske ofte nå :)

ORIGINAL: Diddij

Virkelig gravid...veldig glad for at jeg ikke har lyst på slike usunne ting, da hadde jeg ikke sett ut regner jeg med[8D]

he he he, eg har enda ikkje lagt på meg meir enn 2 kg.. og håpar detta kicket gir seg snart, så det ikke ender opp med 20 kg [8D]

ORIGINAL: kassie

hihi, vet hvordan du har det! [;)] jeg vil bare ha nybakte ting hele tiden, som kanelboller og skolebrød og sånn. så mamman min som er verdens snilleste baker ganske ofte nå :)

snill mamman din er da!![:)][:D]

Har heldigvis ein snill sambo og, som kjøper til meg kvar dag!![8D][:D]

ORIGINAL: OleSebastians mamma

ORIGINAL: Diddij

he he he, eg har enda ikkje lagt på meg meir enn 2 kg.. og håpar detta kicket gir seg snart, så det ikke ender opp med 20 kg [8D]

Hehe..ja men da er det ikke noe problem da...
Eneste de sier er jo at ungene kan bli ganske store av høyt sukkerinntak under svangerskapet...
Spiste ikke sukker da jeg gikk med Leon, men synes han var akkurat stor nok å få ut[8D]

Hehe! Gravid![:D] Meeen, ikke for å være ekkel.. Du bør kanskje ikke spise 4-8 kvikk lunsjer om dagen. [;)]

Hehe, sååå gravid. Men det er ikke verre enn at det må til. Selv klarer jeg ikke sjokolade nå, selv om det var noe av det beste jeg visste før jeg ble gravid, men nå går det bare ikke ned. Men kake derimot.... [:D]

FY! Nå fikk jeg grusomt lyst på kvikklunsj[8|] hehe..

Jeg måtte faktisk få sambo til å handle kvikklunsj i dag jeg! Fikk så lyst på etter jeg leste tråden.. :p

Her går det på påskegodter på halv pris. Særlig marsipan. Gleder meg til det er slutt på den for i år.
Kvikklunsj er farlig godt, da!

Ha,ha...kvikk lunsj er sååå godt!!

spis og kos deg,fins værre ting og dytte innpå[:)]

Mmmm jeg er HELT lik, bare jeg har fått SKIKKELIG dilla på is Kan spise 7 is til dagen hvis jeg får låv:P
Tror bare du er gravid jeg[:)]

Back
Topp