Sitter her å venter.... hvor har TR dradd? Glemte hun bare av meg som har venta å venta på å sette første sprøyta å komme i gang med nytt forsøk..
Har i en uke nå hatt mensmurring, ømhet osv.. ja di klassiske nå kommer hun..
har medisin til 10K liggende på kjølerommet.. kanskje jeg tok feil av el denne mnd??? Nei.. tror ikke det... men kan jo være at kroppen ikke slapp egget da.. blir så mange hvis..og om..
har selfølgelig ikke noen tester hjemme og mange mil til nærmeste apotek..
blir så forvilet når alle planene går i surr.. TR skulle komme senest 12’te og alt skulle klaffe med turnus.. bhaaaa!!!
Nå er det 16mnd siden vi mista.. og ingen av testene har vist mer en svake streker siden da.. vært blenda ved IKM... så troa er ikke så høy på at noe skjer av seg selv..
håper jo selvfølgelig..
Måtte bare få ut litt.. før hodet eksploderer av tanker...
Får kjøpe meg en test om den ikke kommer snart...
Har i en uke nå hatt mensmurring, ømhet osv.. ja di klassiske nå kommer hun..
har medisin til 10K liggende på kjølerommet.. kanskje jeg tok feil av el denne mnd??? Nei.. tror ikke det... men kan jo være at kroppen ikke slapp egget da.. blir så mange hvis..og om..
har selfølgelig ikke noen tester hjemme og mange mil til nærmeste apotek..
blir så forvilet når alle planene går i surr.. TR skulle komme senest 12’te og alt skulle klaffe med turnus.. bhaaaa!!!
Nå er det 16mnd siden vi mista.. og ingen av testene har vist mer en svake streker siden da.. vært blenda ved IKM... så troa er ikke så høy på at noe skjer av seg selv..
håper jo selvfølgelig..
Måtte bare få ut litt.. før hodet eksploderer av tanker...
Får kjøpe meg en test om den ikke kommer snart...