• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gal av å vente

lulan

Forelsket i forumet
Det er enda 18 dager til termin, å jeg har begynt å venta. Dette er oljebransjen, kjenner egentlig at jeg blir sur og oppgitt. Fikk frøkena mi 14 dager før, å går me et håp om det samme nå. Noen andre som føler på det samme? Sliter til å med å sove på natta:( Max 3 timer samenhengende:(

Blir gal jeg og av denne ventinga! :) Har termin om 15 dager. I natt var jeg bombesikker på at fødselen var startet, me så våknet jeg!!!!!!!!! Det var bare en drøm. Er det mulig??!!

Slik har jeg også hatt det, flere ganger jeg har vert sikker på at vanne har gått, så brå våkna, åså må jeg bare på di:) Hehe ikje greit:) begynt lure på få meg en hobby på de siste dagene:)

Jeg er også så utrolig lei av å vente! Trodde lille snuppa skulle komme ei uke før, men neiiida det hadde ikke hun tenkt....blir så gla og spent hver gang jeg kjenner modningsrier....men så dabber de bare av igjen!

Jeg blir like skuffet hver morgen jeg våkner og oppdager at INGENTING har skjedd! Viss jeg går over termin så blir jeg GAL! 

Jeg håper og ber om at hun kommer snart :)

Plutselig er babyene her =) 
Prøv å slappe av og nyte den siste tiden, selvom det er tungt. Det blir rart å ikke være gravid igjen og det er jo så spesielt!

Jeg nyter disse dagene med gutten min i bh og hele dagen for meg selv. Men nå vet jo jeg at det er bare 1 uke igjen til KS. Har veldig mye plager og lite søvn, men alikevel er det jo veldig koselig å gå gravid. Har ikke planer om flere barn så det er litt trist at om 1 uke skal jeg aldri mer være gravid... Syns egentlig dagene går fort etter at jeg har levert i bh ca kl.09. Har nå byttet filter i akvariet mitt, tatt ut av oppvaskmaskinen, litt mat også en hvil, så er plutselig nesten dagen forbi og jeg må tenke på middag og henting i bh igjen. I morgen har jeg planer om en liten handletur og noen ærend og vips så er den dagen også forbi :)

Jeg blir rastløs av å vente jeg også, i hvertfall når jeg trodde det skulle skje forrige helg. Men det var bare falskalarm:-(
Man blir vel å lengte tilbake til denne tiden når det er vel overstått, og det har gått en stundemoticon

Å ja...termin i dag,her-og jeg venter fælt!!Men det verste er nesten at alle rundt meg ser ut til å være enda mer utålmodige... Mamma ringer tre ganger daglig,og det tikker inn sms'er fra spente venninner som lurer på når noe skal skje... Veldig hyggelig at de tenker på meg,men blir nesten litt stressa for at ikke jeg har "klart" å føde enda! Håper jeg slipper så mye overtid iallefall!!Vil gjerne møte babisen nå ??

Hadde termin på søndag, og fortsatt ingen baby :( gruer meg bare mer og mer til fødslen så deg jeg blir gal av. Pluss alle som lurer på om deg ikke skjer noe snart.... Ellers syns jeg ikke det er så tungt, sover godt gjør jeg også (noe jeg ikke gjore med den første, sov ikke en hel natt på nesten to år). Men er ganske så lei av å måtte tisse hele tiden... Men nyter de siste dagene med jenta mi, snart må ho dele mammaen sin med en til. Spent på hvordan det går... Lykke til jenter :)

Back
Topp