gal av å vente?

clueless2212

Forelsket i forumet
er det bare jeg som snart går på veggen av å vente på at dt skal skje noe her ???[8|][8|]
alle disse lure vondtene tar snart knekken på meg, kan det ikke være ordentlige rier for en gangs skyld?? begynner nesten å tro han ikke kommer ut jeg... og han ligger så langt nedi bekkenet at jeg nesten ikke får gått på do. må tisse i flere omganger.[:'(] er fryktelig utålmodig og tung til sinns nå.og så så lei jeg er av alle som sender meg melding hver dag for å høre om det skjer noe.. vet det er koselig ment ,men hjelper ikke på akkuratt.bare tanken på at jeg kan gå 14 dager over er helt uutholdelig...[:@][:@] måtte bare få det ut. er jeg den eneste her som har det sånn ??

Bekkenplagene begynner å forsvinne her [:D][:D], litt øm og uggen der nede, men det hører vel til.
Synes det er bedre og bedre å være gravid for tiden.

Bilstolen kom i posten i dag, så nå er allt klart (untatt huset).
Bare litt utålmodig, men skal klare å vente litt til.

Håper det går bedre for deg snart, og at gullet kommer ut snart!

har det akk likens, springer ikke på do hele tiden jeg da, men er tung til sinns. ihvertfall etter besøk hos jm idag[:(] uff det er synd på oss

har det sånn her og........[:'(]

Nå som vi har kommet over i april mnd, så kan hun bare komme. Kommer sikkert til å bli utålmodig etterhvert jeg og. men siden jeg gikk 2 uker over tiden med Ine, så regner jeg med å gå over tiden denne gangen og. Så jeg kan ikke annet enn å smøre meg med tålmod

jeg er ikke såååå lei enda, har jo fremdeles over 2 uker til termin.. så føler jeg ikke har lov å være lei. men skjønner dere som har termin rundt denne tiden her! håper inderlig jeg slipper å gå over hvertfall, men er jo ganske vanlig å gå litt over med den første da.. uff! (litt lei er jeg asså) hehe[;)] eller det er vel kanksje mer det at jeg gleder meg så utrolig mye til babyen er ute, til å få møtt han[:)][:)] 

Jepp, lei jeg også. Har ikke grunn til å være det for jeg har ikke særlig plager og har 3 og en halv uke igjen... Men er tung og tisser heeeeellleeee tiden og gleder meg masse til å se det lille nurket mitt [:D]

Bare vi kommer over påske så kommer jeg til å gå masse i trapper og prøve alle kjærringråd som er .... hehe

Vet ikke helt hva eg er eg!!! [:)] Av og til tenker eg hun bare venter til det nærmer seg litt mer termin... men så får eg vondt i rygg og bekken igjen å då tenker eg hun kan bare komme med en gang!!! [:)]

Akkurat no er eg ikke så lei, tenker at det er ikke så mange dager å vente uansett og har veldig lyst å bli ferdig med alt eg hadde planlagt før hun kommer!!! [:D][:D][:D]

Men skjønner godt at dere som er nærmere termin dato enn meg begynner å bli lei!!! Får håpe babyene deres kommer snart!!! [;)]

Back
Topp