Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tante Catti
Vet ingenting om den, men den ser jo kjempegrei og flott ut. Bare pass på at den er stor nok! Kjedelig å ha en bag der du ikke får plass til alt du vil ha med deg.
Jeg har bestilt Oioi Hobo bag, den er stor og god!

Vet ingenting om den, men den ser jo kjempegrei og flott ut. Bare pass på at den er stor nok! Kjedelig å ha en bag der du ikke får plass til alt du vil ha med deg.
Jeg har bestilt Oioi Hobo bag, den er stor og god!
ORIGINAL: Nettiletti
De selger oioi på babyshop, så hvis du har muligheten kan du gå å se på oioi hobo der [;)]
Men da må du vel ned hit da?[:D]
Ja, da får jeg ta turen innom babyshop om 2 uker, for da går turen til Stavanger, woohooo
ORIGINAL: LilleKulaogFredrik
jeg har bestillt den sorte med fallskjermnylon[:)]
Hører masse skryt om de stelleveskene der, å det var ei inne på juni 2010 som hadde en tråd for ei stund siden om at hun hadde fått den å var superfornøyd.
ORIGINAL: LilleKulaogFredrik
har ikke fått den nei, men regner med den ligger i postkassa i løpe av uka så kan jo si ifra da[:D]
Men har bare hørt skryt om den stelleveska, den har stor god plass.
Å så har den termorom til å holde flaske varm, eget rom til våtservietter, stellematte, å til mobiltelefon å så kan den brukes som vanlig veske[:D]
ORIGINAL: Mammaia 81
ORIGINAL: Nettiletti
De selger oioi på babyshop, så hvis du har muligheten kan du gå å se på oioi hobo der [;)]
Men da må du vel ned hit da?[:D]
Ja, da får jeg ta turen innom babyshop om 2 uker, for da går turen til Stavanger, woohooo
Ble nysgjerrig på denne stellevesken jeg også, men ser de har flere i nettbutikken sin!
Er den du skal ha her?
http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=967&open=967&struct=local&table=CATEGORY&sort&search_menu=&open=967