Gaia & Co stelleveske

Joy

Glad i forumet
Er det noen som har denne stellevesken og kan si om de er fornøyd med den? [:)]

Gaia & Co stelleveske i fallskjermnylon

Nei, har ikke det...
Men den så fin ut, hvordan henger man den på vogna egentlig?

Denne har jeg lyst på i lilla! Vurderer den ja...men har ikke noen erfaring med den.....så jeg lurer også på hvordan denne er! :-))

Vet ingenting om den, men den ser jo kjempegrei og flott ut. Bare pass på at den er stor nok! Kjedelig å ha en bag der du ikke får plass til alt du vil ha med deg.

Jeg har bestilt Oioi Hobo bag, den er stor og god!

ORIGINAL: Etaeb

Nei, har ikke det...
Men den så fin ut, hvordan henger man den på vogna egentlig?

Det er to sånne "hemper" på sidene man tar ut (med antiskli) som man fester den på med. Så veldig genialt ut![:)]

ORIGINAL: Tante Catti

Vet ingenting om den, men den ser jo kjempegrei og flott ut. Bare pass på at den er stor nok! Kjedelig å ha en bag der du ikke får plass til alt du vil ha med deg.

Ja, det er nettopp dette med størrelsen. Jeg liker å ha med meg MASSE i vesken, så jeg vil ha en god størrelse på den. Jeg hadde tenkt å ha den som hører til Bugaboo, men den var så liten (bortsett fra den svære og DYRE til nesten 3000 kr [:-] ).  Litt vanskelig å se størrelsen på bildet, men her en en annen farge. Her ser en også hvordan den henges på vognen

Nå må jeg google Oioi hobo bag [;)]  Tenk hvis den er større - og bedre [:D]

Jeg fant flere Oioi Hobo vesker, noen varierte litt i størrelsen. Jeg har ikke sett de i butikker, har du bestilt på internett? [:)] Har du bilde av den som du har?

De selger oioi på babyshop, så hvis du har muligheten kan du gå å se på oioi hobo der [;)]
Men da må du vel ned hit da?[:D]

De selger oioi på babyshop, så hvis du har muligheten kan du gå å se på oioi hobo der [;)]

Ja, da får jeg ta turen innom babyshop om 2 uker, for da går turen til Stavanger, woohooo

ORIGINAL: Nettiletti

Ja, da får jeg ta turen innom babyshop om 2 uker, for da går turen til Stavanger, woohooo

Ble nysgjerrig på denne stellevesken jeg også, men ser de har flere i nettbutikken sin!
Er den du skal ha her?

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=967&open=967&struct=local&table=CATEGORY&sort&search_menu=&open=967

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

jeg har bestillt den sorte med fallskjermnylon[:)] 
Hører masse skryt om de stelleveskene der, å det var ei inne på juni 2010 som hadde en tråd for ei stund siden om at hun hadde fått den å var superfornøyd.

Ja, jeg tror jeg leste om hun som skrev om den på juni forumet. Virker jo veldig bra! har du fått din, eller bestilte du nå nettopp?

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

har ikke fått den nei, men regner med den ligger i postkassa i løpe av uka så kan jo si ifra da[:D]
Men har bare hørt skryt om den stelleveska, den har stor god plass.
Å så har den termorom til å holde flaske varm, eget rom til våtservietter, stellematte, å til mobiltelefon å så kan den brukes som vanlig veske[:D]

Ja, da venter jeg spent på oppdatering fra deg [:)] Hvor bestilte du din ifra? Jeg ser de har den på forskjellige nettsider til ca 899 kr.

Den så kjempefin ut, likte så godt hvordan man kan henge den opp og hvordan den er inndelt :) Hvor skal du bestille den fra??[:D]

ORIGINAL: Mammaia 81

ORIGINAL: Nettiletti

Ble nysgjerrig på denne stellevesken jeg også, men ser de har flere i nettbutikken sin!
Er den du skal ha her?

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=967&open=967&struct=local&table=CATEGORY&sort&search_menu=&open=967

Skal ha denne bare i svart:

Back
Topp