Gahh.. menn og gavehandling..!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Forloveren til gubben giftet seg i all hemmelighet i sommer, uten fest og sånt - og så har vi ikke kjøpt gave.. ennå..
Jeg kjenner dem ikke så veldig godt, men tenkte at det går jo an å spørre dem hva de evt kunne tenke seg da..
Men neida.. gubben går ut og shopper..

EN BLENDER!!!!! [8|][8|]

Og han som sier at VI ikke skal ønske oss noe bare for å ønske oss noe - så går han og kjøper noe bare for å kjøpe noe.. [:-]

For å si det sånn.. den gaven skal vi IKKE gi.. [&:]

Noen som har noen gode forslag til paret som har ALT?

Aner ikke. Gavekort? Så kan de kjøpe seg noe selv

Liker best når folk lager sånne kjekke gavelister på butikkene jeg ja [8D] Hater å finne på ting til folk som har alt (eller det meste) [&:]

Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gi blender..
Hadde blitt glad for det jeg..

ORIGINAL: [Frk.K]

[;)] 

Signerer denne jeg.. jobber i en butikk der vi selger stilige design ting innen kjøkkenutstyr, vi har også bryllupslister der brudeparet selv legger ut lister og jeg kan si at maaaange kjøper blender i gave og maaaange brudepar ønsker seg det..

hvorfor ikek gi blender? hadde jeg blitt glad for [:)]

Jeg og[8|]
Så hadde gitt den. Hadde vært rarere hvis han kjøpte undertøy.

fordi når man ikke har spurt på forhånd hva noen ønsker seg - så kan du banne på at de HAR en blender.. vi har to liksom..
og ja, de hadde blender - OG de hadde ønskeliste liggende ute... så hadde han spurt på forhånd hadde han sluppet å bytte blenderen inn i noe som sto på lista dems [;)]

ORIGINAL: tosøtesmå

signerer[8|] hva er galt med blender da? har de det, så bytter de det jo bare inn i noe de vil ha heller.

les innlegget mitt igjen, og få med deg poenget..

ORIGINAL: Dollface

signerer[8|] hva er galt med blender da? har de det, så bytter de det jo bare inn i noe de vil ha heller.

les innlegget mitt igjen, og få med deg poenget..

leste lengre ned at du skrev at de hadde blender, men først etter jeg hadde skrevet første gangen. Ikke nødvendig å svare på den måten der heller. Fikk med meg poenget, men så ikke hvorfor det var så ille å gi dem en blender. Selv om det er noe de allerede har.
Tips til gave: kvæfjordkakefat? Bake it easy kakeform? Sånn kakefat med 3 høyder?

jeg kunne satt inn en sånn [8|] sånn som du gjorde, men jeg dro slutningen at det lett kunne tolkes frekt..

og poenget var at når man skal kjøpe en gave, så spør man på forhånd.. vet de ikke hva de ønsker seg så er det en ting, men de hadde liste liggende ute..
jeg kjøper aldri en bursdagsgave eller annen gave uten å spørre mottageren på forhånd om hva han eller hun kunne tenke seg/ikke tenke seg..

ORIGINAL: maryjoleen

hva er det som er så galt med en blender??[8D]
helt vandlig gave det vel

ja, hvis man vet at noen ønsker seg det.. [;)]

fordi når man ikke har spurt på forhånd hva noen ønsker seg - så kan du banne på at de HAR en blender.. vi har to liksom..
og ja, de hadde blender - OG de hadde ønskeliste liggende ute... så hadde han spurt på forhånd hadde han sluppet å bytte blenderen inn i noe som sto på lista dems [;)]
'

Aha..nei da skjønner jeg....Hehe...Men hva står det på ønskelisten da..? kan jo kjøpe noe fra den...:)

'

Aha..nei da skjønner jeg....Hehe...Men hva står det på ønskelisten da..? kan jo kjøpe noe fra den...:)

vet ikke ennå, for gubben spurte de om det etter at blenderen var innkjøpt [8D] så den skal byttes i morgen og daaa finner vi nok noe fra lista..
pris har ingenting med saken å gjøre - det var noen som nevnte det, for det er forloveren til gubben og de har vært venner siden de var beibier tror jeg.. [:D]

ORIGINAL: Alexandra82

De hadde ikke vielse eller fest, men de har ønskeliste liggende ute?
Er det bare jeg som synes det er rart...

det gjorde de fordi de fikk så mange henvendelser fra familie og venner som lurte på hva de ønsket seg.. det var ikke snakk om at de fikk gifte seg uten å få gaver [:D]

ORIGINAL: Ihne

Sånn utenfor tema, oi ikke lenge til DU gifter deg[:D]

sjjjjj.. ikke si det [:-]  Kjolen min har ikke kommet ennå [>:]
(Og ikke har jeg klær til Tobias heller.. du har vel ikke en dress i str 98 vel? Med vest, uten jakke? [:D])

Back
Topp