Gaddafi..

Imsofly

Forumet er livet
altså, jeg har ikke for vane og henge med i alt det der styret som det ofte blir rundt noen mennesker i verden...
Ikke har jeg fått tvn på plass heller og eier ikke tålmodighet til å lese "kjedelige" saker på vg.

Så, Update me.... hvem er gaddafi ...?[:-] og hva har han gjort?[8|]

Lurer jeg og, tror han er leder i ett eller annet land, men at han har sagt at han vil massakrere alle i det landet ? !?

President i Libya som sturer landet med jernhånd. Har vel styrt i ca.30år ( mannen er noe gaaal) Opprør mot han. Siden egypt klarte å kvitte seg med mumbarak.
Halvparten av folket presser han til å gå av. Men han gir seg ikke.. Deler ut våpen til den
parten som støtter han, og vil de skal drepe sine egne. Om han skal gå av, vil han bli en martyr..
Det er hvertfall det jeg ha fått med meg.. sikkert mer![8|]

ORIGINAL: Dæsjt

President i Libya som sturer landet med jernhånd. Har vel styrt i ca.30år ( mannen er noe gaaal) Opprør mot han. Siden egypt klarte å kvitte seg med mumbarak.
Halvparten av folket presser han til å gå av. Men han gir seg ikke.. Deler ut våpen til den
parten som støtter han, og vil de skal drepe sine egne. Om han skal gå av, vil han bli en martyr..
Det er hvertfall det jeg ha fått med meg.. sikkert mer![8|]

Tror faktisk det er 40 år!

Jeg anbefaler Dagsrevyen på NRK , hver dag kl. 19. Det er veldig greit å holde seg litt oppdatert på hva som skjer utenfor huset man bor i.[:)]
Virker kanskje en smule sarkastisk, mener ikke å være det altså.

Ang Gadaffi:
http://no.wikipedia.org/wiki/Gadaffi

Edit: Ser du ikke har tv, heldigvis har NRK nettv:)

ORIGINAL: FancyPants

Jeg anbefaler Dagsrevyen på NRK , hver dag kl. 19. Det er veldig greit å holde seg litt oppdatert på hva som skjer utenfor huset man bor i.[:)]
Virker kanskje en smule sarkastisk, mener ikke å være det altså.

Ang Gadaffi:
http://no.wikipedia.org/wiki/Gadaffi

Edit: Ser du ikke har tv, heldigvis har NRK nettv:)

Har ikke tv kanaler ennå ja[:)]

Jeg har ligget alvorlig syk siden januar, så gaddafi, mujaffa, irak, vm, korslaget finale eller osama bin laden har vært det ALLER ALLER ALLER siste jeg har rett å slett giddet å tenke på[;)]

Back
Topp