Gabriela

Maybs

Elsker forumet
Va det artigt i utdrikningslag igår?? Gikk det bra med David å pappa'n også?
Tenke det va deilig å komme seg ut litt....[:)][:)]

god morgen[:D][:D][:D][:D]
det var kjempe koselig i går!!! vi overrasket bruda hjemme med frokost og champis[:D][:D]

en veldig laaaaaang dag, men keg storkoste meg!!!! hehe... tror bruda me koste seg... vi måtte hvertfall sende ho hjem på taxi i 2 tida, da va ho heilt ferdig.. hihi...

det gikk kjempebra med kurt og david.. dem tok seg en besøksrunde til venner i går, og david hadde vært eksemplarisk[:D][:D][:D]

godt å vite at jeg kan være borte fra dem med god samvittighet gjøre igjen[:)][:)]

hatt en fin helg dere da?

ORIGINAL: Gabriela

god morgen[:D][:D][:D][:D]
det var kjempe koselig i går!!! vi overrasket bruda hjemme med frokost og champis[:D][:D]

en veldig laaaaaang dag, men keg storkoste meg!!!! hehe... tror bruda me koste seg... vi måtte hvertfall sende ho hjem på taxi i 2 tida, da va ho heilt ferdig.. hihi...

det gikk kjempebra med kurt og david.. dem tok seg en besøksrunde til venner i går, og david hadde vært eksemplarisk[:D][:D][:D]

godt å vite at jeg kan være borte fra dem med god samvittighet gjøre igjen[:)][:)]

hatt en fin helg dere da?

Å ka flott at alt gjekk bra.... Ingenting som e kjekkere enn det[:D][:D] Kan gjer det so ofte du vil da[:D][:D]

Her he oss vel egentlig hatt ei vanlig rolig helg... Grilla igår da, i fjøra.. [:)][:)] å idag blei det McDonalds[8D][8D][;)] Deilig at tåka forsvann tilslutt so en fekk nyte sola litt... [:D][:D]

Kanskje trilletur imorga da??[;)]

Mm... d blei en kyllingburger på me i natt... nattmat må man ha etter en bytur[:D][:D]

ble ikke så mye alkohol på meg... virka som jeg hadde skikkeig sperre.. følte jeg pimpa hele kvelden, men drakk kun 4 øl og et glass hvitvin...

JA! trilletur imorga:) hehe.. hakje pc fra imorga av[;)][;)] skal få me et liv no!!

ORIGINAL: Gabriela

Mm... d blei en kyllingburger på me i natt... nattmat må man ha etter en bytur[:D][:D]

ble ikke så mye alkohol på meg... virka som jeg hadde skikkeig sperre.. følte jeg pimpa hele kvelden, men drakk kun 4 øl og et glass hvitvin...

JA! trilletur imorga:) hehe.. hakje pc fra imorga av[;)][;)] skal få me et liv no!!

Nattmat ja, det e et MUST...[8D][;)] stuen da??[:-]
Ja nei det vakje mykje å bli bedugget på, men tåle vel ikkje so masse no første gangane heller...[&:] lenge sia sist alkoholinntak...[8|][8|]

då e oss to....
sende dej sms imorga ej da....[:D][:D]

ja, d kan sikkert være greit å ikke ha d travelt med alkoholen de første gangane. så får vi ta tequilaen etter hvert[;)][;)][;)][;)]

første gang jeg var ute på et år... hehe.. ingenting som hadde forandret seg faktisk... hehe.. utelivet i ålesund har visst stått stillt et år...

det ble nok stuen i går ja[:)][:)] beste junkfooden i byen det[;)][;)][;)]

ja, vi kan snakkes på sms imorra[:D][:D] for me så passe d veldig godt fra rundt 12 tia[:D][:D]

Back
Topp