Gabriel er 6 mndr. allerede *litt skrytebilder!*

giggsy

Forumet er livet
VIP
*borte*

Er di veldig like guttene dine, eller?? på noen bilder ser det ut som de er like, men likvel er de forskjellige [:D]

Gud så fort tia går!!!
For noen nyyyydelige skjønne gutta du har

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Er di veldig like guttene dine, eller?? på noen bilder ser det ut som de er like, men likvel er de forskjellige [:D]

[:D] Nja, de er ikke veldig like, Leander ligner mest på meg og Gabriel mest på faren, men fra noen vinkler er de like. [8D]

takk! [:D]

blitt så stor allerede!!
synes det var noen uker siden styrtfødselen din!!
flotte gutter!

For noen kjekkaser da!!!!!
[:D][:D]
Skikkelig stilige på noen av bildene!
Ser likheten innimellom!

ORIGINAL: Bøllefrø*

blitt så stor allerede!!
synes det var noen uker siden styrtfødselen din!!
flotte gutter!

Haha ja sant, synest det jeg og. [8D]

ORIGINAL: ~lillis~

For noen kjekkaser da!!!!!
[:D][:D]
Skikkelig stilige på noen av bildene!
Ser likheten innimellom!

Hihi! Joda de er like, men som Jeanie skriver, samtidig ulike. [:)]

Hvordan er formen din da? [:)]

KJekke gutter! [:)]

Og, utrolig vakker pus! (Skal sende forkatten på parring i morgen, så jeg er litt kattungesyk! [8D])

Takk takk alle sammen! [:D]

Her skal du få se et annet bilde av katten, Athravil [;)]

Han nærmer seg 10 år, dette er tatt for noen år siden da.

Tiden flyyyyr! Nydelige gutter[:)]

Utrolig vakker pus. Elsker sølvfarge på katter. Er det skogkatt eller maine coon? Klarer ikke alltid å se forskjellen når man ikke ser maine coon boxen eller profilen tydelig[:o]

Vi har en kastrert blanding av maine coon og norsk skogkatt i blåsmoke og en bruntabby med hvitt Norsk skogkatt. Hun skal parres med en rødsølv skogkatt hanne så jeg sliter med å gi vekk alle kattungene om det dukker opp en sølvskilpadde... Skulle gjerne ha parret henne med en som ser ut som din. Det var forsåvidt planen, men han ble uhelbredelig syk og måtte avlives før parring kunne finne sted [:(]

Så herlige gutter [:D]

ORIGINAL: Athravil

Utrolig vakker pus. Elsker sølvfarge på katter. Er det skogkatt eller maine coon? Klarer ikke alltid å se forskjellen når man ikke ser maine coon boxen eller profilen tydelig[:o]

Vi har en kastrert blanding av maine coon og norsk skogkatt i blåsmoke og en bruntabby med hvitt Norsk skogkatt. Hun skal parres med en rødsølv skogkatt hanne så jeg sliter med å gi vekk alle kattungene om det dukker opp en sølvskilpadde... Skulle gjerne ha parret henne med en som ser ut som din. Det var forsåvidt planen, men han ble uhelbredelig syk og måtte avlives før parring kunne finne sted [:(]

Katten vår er kastrert så det hadde uansett ikke gått. [8D] Han er også "bare" vanlig langhåra huskatt, blanding av hummer og kanari altså. Men han er ganske fin uansett. [;)] Dumt du ikke får parret katten med den du ville da. [&o]

ORIGINAL: Bamboo

Takk! [:D]

Så fine gutter du har! [:)]

Nydelig de er[:D][:D][:D]

[:)]

ORIGINAL: Bamboo

Back
Topp