Gaar glipp av alt foeler jeg..

Kanskje snart?

Elsker forumet
Er midt i behandling, og selvagt har jeg en venninne som skal gifte seg om noen uker.. (en av mine beste venninner) og jeg kan desverre ikke komme i brylluppet na [&o], og uken etter har en annen venninne sitt utdrikningslag som jeg heller ikke kan bli med i.. Og vet ikke om jeg kan bli med i brylluppet hennes heller, som er i juni... [&o]

Haaper virkelig det blir verdt aa gaa glipp av disse store begivenhetene i mine beste venninners liv altsaa,,,,[8|]

Har du fortalt de grunnen? Jeg for min del er helt åpen om hva vi gjør om dagen så slipper vi og "lure" oss unna om jeg kan si det sånn. Det er aldri noe godt og måtte snike seg unna på noen måte. Håper så inderlig at det gir resulteter for dere da [:D][:D][:D]

Har fortalt hun ene, og hun har saa klart full forstaaelse for at jeg ikke kommer. Hun andre har jeg ikke prata med enda , men har tenkt aa gjoere det slik at hun forstaar hvorfor.
Er muligens paa klinikken under foerste bryllupp. Uansett saa bor jeg langt unna (bor ikke i Norge) saa naar jeg foerst reiser hjem, blir det gjerne en uke, og jeg maa jo innom klinikk for diverse UL og blodproever..

For det andre brylluppet saa er jeg enten ferdig med alt og negatvt (isaafall tror jeg jeg tar turen) men haaper jeg er gravid, og vil ikke fly da [:)]

ORIGINAL: småsmurf

Er ingen fare med å fly, før sent i svangerskapet, da vil dem ikke ha deg med, av naturlige årsaker[;)]

Her ble 30 års dagen min og ettårsdagen til lille gutt avlyst pga forsøk, 30 års dagen min, lurer jeg på om jeg skal ta nå snart, ettersom mannen og fyllte halv rundt, så kan vi ha noe sammen, får se hva jeg gidder[;)]

Vil nok ikke risikere noe ved aa ute aa reise bare noen uker etter innsett nei [:)]

Back
Topp