¤Woolfmother¤ Forumet er livet 20 Des 2010 #1 finner ikke brillene mine!![:@][:@][:@] har lett OVERALT!! har ikke råd til nye nå[&o][&o][&o] (slitsomt å bruke linser heletida..)
finner ikke brillene mine!![:@][:@][:@] har lett OVERALT!! har ikke råd til nye nå[&o][&o][&o] (slitsomt å bruke linser heletida..)
jealie28 Gift med forumet 20 Des 2010 #2 Kjøp et par på nille så lenge, så dukker de nok opp om ikke så lenge[;)]
N *Nyperose* Guest 20 Des 2010 #3 De ligger der du la de for ikke å glemme hvor du la de[8D] Sånn gjør jeg hele tiden[:-][:D]
¤Woolfmother¤ Forumet er livet 20 Des 2010 #4 har de ikke bare + på nille? mente jeg bare har sett + der nemlig.... hmm, jeg hadde de da jeg hadde eksamen, etter det er de vekk! Nå vil jeg se på tv og da trenger jeg dem...[&:] men da er de vekk.. *lurer fælt nå*
har de ikke bare + på nille? mente jeg bare har sett + der nemlig.... hmm, jeg hadde de da jeg hadde eksamen, etter det er de vekk! Nå vil jeg se på tv og da trenger jeg dem...[&:] men da er de vekk.. *lurer fælt nå*