Gaaah, blir gal (hotmail/msn)

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Står at jeg taster feil passotd, noe jeg VET med 100%sikkerhet at jeg ikke gjør.

Men trykte nå på den her glemt passord tingen da, men da sender de jo passordet eller tilbakestiller eller hva i granskauen de gjør, til mailen min. Hva faen hjelper det meg da når jeg ikke kommer meg inn på den[:@][:@][8|][:@]

Noen som vet åssen jeg fikser det her eller?

mannen min måtte lage ny konto. hadde samme problemet[&:]

Nei det går rett og slett ikke. Eller det går jo, men da mister jeg jo alle mail-adressene mine. Og det er mange som jeg ikke har tlf nummer og sånn til også[:@]

Det må da være noe å gjøre med dette, får prøve å kontakte dem kanskje, men har jo typ ingen mail å kontakte dem med da!!!!

ORIGINAL: tøtto86

det er noe med at du skal svare på et "personlig spm" er det ikkje?? Sånn va det før i alle fall.
Du kan jo prøve å logge deg inn på mailen ved å gå til www.hotmail.com , kanskje det funker...

Ja det står at det skal være en muligjet, men jeg finner ingen steder jeg kan trykke på en slik knapp[&o]

ORIGINAL: Lykkelite

Jeg fikk fiksa nytt passord da jeg ble plaget med bugs (ble sendt ganske nast meldinger fra kontoen min), men husker desverre ikke hvilke side jeg gjorde det på. Men det var noen jeg kom frem til ved å google og søke på msn-sidene...(engelske) Du får prøve det samme[:)] Lykke til!

Okei får prøve å lete litt ettter minien har lagt seg.

Takk for tips[:)]

Bare ksos og rot der om dagen, syns jeg. Nye sider og oppdateringer og mas.

Back
Topp