GAAAAAAD!!!! Oppgitt!

Jaybird

Gift med forumet
Ho som eier leiligheten ringte nå. Hun skal vise leiligheten på fredag. Det ser ikke ut her!!! Jeg har ikke noe ork og sambo jobber 12timer og sover 12 så han gjør ikke så mye. Gaaaah! Overdriver egentlig, for er ikke så ille. Men har ikke noe sted å gjøre av all driten vi har!

Nå ble jeg skikkelig stressa!!! Og orker ikke gjøre noe=P. Uff. Lat, stressa og vil sove meg bort fra alt sammen!

Usj, den er kjip![:'(]
Men jeg jobber best under press, håper det samme gjelder deg, he he[:)]
Ta litt og litt så hjelper det godt, og skap er perfekt gjemmested for rot og drit[8D]

Lykke til[:)]

Hehe. Jepp=). Er superflink til å jobbe under press=P. Men allikevel. Ble skikkelig stressa nå kjenner jeg![8D]

Ja! Nå har jeg ryddet febrilsk siden jeg skrev denne tråden. Fant ut at det var like greit å starte på flyttinga samtidig, siden alt skal stables hos faren min noen uker uansett. Myyyyye å gjøre. Jeg overdriver sikkert, og vet at jeg har tatt meg vann over hodet. Men ho eieren er så prippen av seg. Og vi har så mye ting at uansett hva vi gjør så ser det rotete ut.
I morgen blir det bare vaskedag. Har fått lillesøster til å komme å hjelpe meg med det=). Smisket litt og viftet med 200kr. Da var hun i boks. hehe.

Nå er jeg sliten!!!

Back
Topp