Ga baby sur melk!!!

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Jeg pumpa meg på søndag og la det i kjøleskapet, så i dag når jeg tok sol skulle samboeren min gi gutten mat, så han varma opp melka, men han rakk ikke gi den før jeg kom, så jeg begynte å gi han flaska og så skjærte han grimaser og brakk seg.. ga han ikke lenger enn 2 sekunder, før jeg bestemte meg for å lukte på melka og den lukta skikkelig surt! som gulp! nå er jeg kjempe redd for lille tassen min, er dette farlig?! :(
 
Nå skal jeg ikke si noe for sikkert, for jeg VET virkelig ikke, men jeg vil TRO det verste som kan skje er at han blir kvalm/dårlig i magen?
 
Pleier han å få pumpa melk? Sikker på at han ikke bare syntes melka var for kald? Min lager hvertfall grimaser og kan brekke seg om melka ikke er varm nok. Har funnet at han liker den bedre litt varmere enn kaldere. Melka skal vel i klare 2 døgn i kjøleskap helt fint, så rart om den var sur. Jeg gir hvertfall sånn melk stadig vekk. Det lukter jo ikke akkuratt så godt av den morsmelka uansett synes nå jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Han er ikke syk enda ihvertfall :) Nja, han får det en gang i blandt, men tror virkelig melka der var sur også.. masse klumper og lukta skikkelig gulp.. har aldri brekt seg av melk før så :o
 
Melk skal vel klare og holde seg i kjøleskap i en uke har jeg hørt. Min vil ha melka varmere enn kroppstemperatur :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp