• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

G

Alicia

Glad i forumet
God kveld alle sammen [:)]

Jeg er så heldig at jeg kjenner masse liv i magen, men så lurer jeg på om dere vet når min mann kan kjenne det også?? Kan jo ikke være så lenge igjen til det vl?? Har noen forresten kunnet kjenne liv på utsiden (at andre kan kjenne det på magen deres)??

Gleder meg utrolig masse til mannen min kan kjenne liv, han sitter nemlig hver kveld og prøver å kjenne etter på magen min [:D]

sambo kjente det for ca 14 dager siden[:D]
det lyste i øynene hans da[:)]

Ja jeg er helt enig med deg, det er jo litt kjedelig når man venter...men man er jo priviligert som får lov til å kjenne liv [:D]
Jeg kjenner så masse liv at jeg kan våkne om natta av at hele magen er stein hard på den ene siden og ungen sparker vilt! Skikkelig morro [:)]

Mannen her i huset kjente første sparket da jeg var 20+0. Han har gjort det til en vane å ligge med hånden på magen min en stund før vi sovner om kvelden, og nå kjenner han masse spark hver eneste kveld. Tror egentlig ungen merker hvem som holder på magen, for hvis det er andre enn oss to som skal kjenne, blir det helt stille!

Min kjære kjente første spark her i uka en gang..!
Det strålte av han.. Vi har prøvd kjempe lenge,
men lille knøtt vet å terge pappan sin.. For han har
blitt helt rolig med engang han kommer med hendene
sine...[:'(][:D]

Jeg har de siste uke kjent hardere spark enn tidligere, men dette har sambo fremdeles ikke fått opplevd. Han blir stille hver gang han holder handa på magen..

her kjente han det samtidig som jeg var sikker på at det var spark,jeg syns det er lettere når jeg kjenner sparkene på magen selv.ikke bare innvendig liksom.[:)]har vel kjent det på utsiden et par uker tenker jeg.

men nå både syns det og kjennes mer og bedre.[:D]

har på følelsen av at det er et a-menneske inni der for hun vekker meg tidlig hver morgen.men det gjør ingenting[8D]enda[:D]

Min kjære kjente spark for første gang i natt[:)]Når han kommer å legger seg legger han hånden altid på magen , og i natt kjente han spark flere ganger[;)]"Jeg tror jammen han danser jeg" sa han.hehe..litt morsomt[;)]

åååh...di mannfolka[:D]

Back
Topp