G-test

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Har noen en test dem vil brenne av? Jeg har så lyst å se hvordan en test ser ut så langt inn i svg.skapet [emoji14] Min kjære her hjemme bare rister på huet. Men hadde jeg hatt en liggende skulle jeg prøvd asså :D

Jeg hadde en ekstra, men ga den bort til en venninne som prøver. Skjønner godt hvorfor du vil prøve, høres egentlig veldig gøy ut :)

Det kan faktisk hende at den blir negativ og jeg tuller ikke. Det er for høye konsentrasjoner av hcg og testen blir derfor litt forvirra :P Men jeg skal se hva jeg finner ;)

Det kan faktisk hende at den blir negativ og jeg tuller ikke. Det er for høye konsentrasjoner av hcg og testen blir derfor litt forvirra [emoji14] Men jeg skal se hva jeg finner ;)
Ja, det har jeg hørt! Derfor jeg er så nyskjerrig ;) Håper du finner en :D

Er nysgjerrig jeg også :facepalm: haha

Har mange ebay tester igjenn,fikk en hel haug 5 dager etter positiv Clearblue fertility monitoren sa "Gravid" :D husker jeg tok en i uke 7 pga blødninger å fikk så mange undrende kommentarer her inne att jeg nesten gråter av å se de:hilarious:

Har mange ebay tester igjenn,fikk en hel haug 5 dager etter positiv Clearblue fertility monitoren sa "Gravid" :D husker jeg tok en i uke 7 pga blødninger å fikk så mange undrende kommentarer her inne att jeg nesten gråter av å se de:hilarious:
Ta en i kveld for oss da? [emoji14] Lover å ikke synse, tipper du er gravid [emoji23]

Back
Topp