Har noen en test dem vil brenne av? Jeg har så lyst å se hvordan en test ser ut så langt inn i svg.skapet [emoji14] Min kjære her hjemme bare rister på huet. Men hadde jeg hatt en liggende skulle jeg prøvd asså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men du da! [emoji14] Hehe, håpe noen andre har en de vil ofreJeg hadde en ekstra, men ga den bort til en venninne som prøver. Skjønner godt hvorfor du vil prøve, høres egentlig veldig gøy ut
Ja, det har jeg hørt! Derfor jeg er så nyskjerrig Håper du finner enDet kan faktisk hende at den blir negativ og jeg tuller ikke. Det er for høye konsentrasjoner av hcg og testen blir derfor litt forvirra [emoji14] Men jeg skal se hva jeg finner
Jippi ler litt [emoji14]Haha- du- jeg har en teststrips igjen - skal teste for deg [emoji23] har jeg ikke tenkt på å prøve etter den første positive testen [emoji38]
Jippi ler litt [emoji14]
Neineinei [emoji14]Neeeeeei- den er i søpla! [emoji33][emoji33][emoji33] herregud så forbasket teit a! D hadde jo vært så utrolig gøy å sett!!!!!!
Ta en i kveld for oss da? [emoji14] Lover å ikke synse, tipper du er gravid [emoji23]Har mange ebay tester igjenn,fikk en hel haug 5 dager etter positiv Clearblue fertility monitoren sa "Gravid" husker jeg tok en i uke 7 pga blødninger å fikk så mange undrende kommentarer her inne att jeg nesten gråter av å se de
Haaahaaaa kunne vært innbilt svangerskap og mye luft skal se om jeg husker detTa en i kveld for oss da? [emoji14] Lover å ikke synse, tipper du er gravid [emoji23]
Du EEER gravid jo!! haha! Takk, tusen takk Altså like sterk ennå!Like spennende som for 25 uker siden!!!Vis vedlegget 222712
Hiihi ja sannelig var noe enklere å treffe testen når magen ikke var i veien ,det skal være bra sikkertDu EEER gravid jo!! haha! Takk, tusen takk Altså like sterk ennå!