G-test tydehjelp!

KarmaSmurfen

Forelsket i forumet
Hei jenter! :D

ImageUploadedByBV Forum1407169782.301875.jpg
Er dette bare en skyggestrek eller er det noe som ligger og lurer? Tok denne nå. Streker kom ca innen fristen. Men er det en reel strek? Ikm var på lørdag ish. Jeg hadde noe jeg tror var en festeblødning forrige Tirsdag. Rødt blod i en dag. Ingen antydning til tanta og jeg kjenner det lenge i forveien! Har alltid hatt mens smerter 1-2 dager i forveien.

Mye murringer og vondt i kors ryggen. Hadde også feber den dagen jeg blødde i forrige uke.

Hva tror dere?? Er det håp? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Som jeg skrev i den andre tråden. Det er en Doc Morris, og de er det nesten umulig å si noe sikkert om når det er så svake streker. De kan som sagt gi klare svake fargede streker innen fristen uten at man er gravid (mange her inne, inkl meg, har opplevd det flere ganger). Men det ER en farget strek der, så det er bare å håpe at den blir sterkere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Som jeg skrev i den andre tråden. Det er en Doc Morris, og de er det nesten umulig å si noe sikkert om når det er så svake streker. De kan som sagt gi klare svake fargede streker innen fristen uten at man er gravid (mange her inne, inkl meg, har opplevd det flere ganger). Men det ER en farget strek der, så det er bare å håpe at den blir sterkere :)

Kjøpte doc morris pga noen skrev at den var mer sensitiv på hcg enn de andre testene. Har ikke hørt noe snakk om falske streker spesifikt på doc m men da vet jeg det nå og da kjøper jeg nok ikke de igjen om det viser seg at jeg er falsk strek. :(

Jeg synes den ser rosa ut jeg å! Og den er jo litt tydeligere i dagslys enn på bildet. :)

Bare og krysse fingrene da! Hihi! Tusen takk for info og svar:)

Kjøpte doc morris pga noen skrev at den var mer sensitiv på hcg enn de andre testene. Har ikke hørt noe snakk om falske streker spesifikt på doc m men da vet jeg det nå og da kjøper jeg nok ikke de igjen om det viser seg at jeg er falsk strek. :(

Jeg synes den ser rosa ut jeg å! Og den er jo litt tydeligere i dagslys enn på bildet. :)

Bare og krysse fingrene da! Hihi! Tusen takk for info og svar:)

Ja, det er veldig synd, for den skryter jo av at den er sensitiv på lave HCG-nivåer, men det hjelper jo lite når den også reagerer på ingen HCG i det hele tatt :( Billigtestene (wondfo) er veldig greie selvom de egentlig bare reagerer fra HCG på 25 (mot Doc sine 10), for du får ofte strek tidligere enn HCG på 25 også. Grunnen til at de har satt 25 som grense, er at det er ved det nivået de kan garantere ordentlig strek. Men det betyr ikke at du ikke får svake streker tidligere. Så jeg bruker primært de og supplerer med andre apotektester hvis jeg er i tvil og ønsker en "second opinion" :) Håper din strek er reell!

Ja, det er veldig synd, for den skryter jo av at den er sensitiv på lave HCG-nivåer, men det hjelper jo lite når den også reagerer på ingen HCG i det hele tatt :( Billigtestene (wondfo) er veldig greie selvom de egentlig bare reagerer fra HCG på 25 (mot Doc sine 10), for du får ofte strek tidligere enn HCG på 25 også. Grunnen til at de har satt 25 som grense, er at det er ved det nivået de kan garantere ordentlig strek. Men det betyr ikke at du ikke får svake streker tidligere. Så jeg bruker primært de og supplerer med andre apotektester hvis jeg er i tvil og ønsker en "second opinion" :) Håper din strek er reell!

Er så greit og ha litt ekspert hjelp her inne! Hihi! Da er det kanskje stor fare for at jeg blir skuffa, men sånt skjer. Da bruker ikke jeg de igjen hvertfall! Hvor kjøper du Wondfo? Er det de fra billigtest.no? I den grønne pakka? For har de å:) hehe.. Testetøs! :D

Er så greit og ha litt ekspert hjelp her inne! Hihi! Da er det kanskje stor fare for at jeg blir skuffa, men sånt skjer. Da bruker ikke jeg de igjen hvertfall! Hvor kjøper du Wondfo? Er det de fra billigtest.no? I den grønne pakka? For har de å:) hehe.. Testetøs! :D

Hihi, det er det sånne forum er for vettu :D Det er fortsatt spennende da. Det kan jo hende det er pga spire likevel :) Jepp, Wondfo er de grønne småpakkene fra billigtester. Da er det jo ikke noe å lure på hvilken du skal teste med i morgen (? Eller du er kanskje fornuftig og venter lenger? Les: sånt noe klarer ikke jeg. Haha.) i alle fall :D Du får oppdatere oss på hvordan det går videre :)

Hihi, det er det sånne forum er for vettu :D Det er fortsatt spennende da. Det kan jo hende det er pga spire likevel :) Jepp, Wondfo er de grønne småpakkene fra billigtester. Da er det jo ikke noe å lure på hvilken du skal teste med i morgen (? Eller du er kanskje fornuftig og venter lenger? Les: sånt noe klarer ikke jeg. Haha.) i alle fall :D Du får oppdatere oss på hvordan det går videre :)

Tester med Wondfo testen i morgen tidlig jeg da:) så får vi se.. Kjenner det blir drit kjipt hvis den er blendahvit. Har fått skuggestreker på de jeg har tatt i helgen av den.. Synes den er så lei. Kan ikke vente når man har sånne billige tester liggende! Haha.. Skjer ikke! :D jeg er like nysgjerrig som en unge i juletida! ;)

Ser antydning, men er veldig usikker... Blir spennende å se i morgen
Hilsen en annen testetøs....

Positiv! Ta en clear blue digital. Min var ikke sterkere enn din, og CBD sa gravid 1-2 :D

Å det er nesten så jeg begynner å grine!! :O er så redd for å bli skuffet fordi det bare er skyggestrek eller noe! Jeg føler inni meg at noe er anderledes, men tror det ikke før jeg får se en skikkelig sterk strek eller digital! :) alle tester frem til denne har vært så og si blenda, men med litt skygge antydning! Så er redd denne lurer meg hvis den har tendenser til å tulle med strekene! Tør ikke teste CB ennå fordi jeg er redd den ikke slår ut pga det er for tidlig evt!

Vil så veldig<3 :D hihi!

Ser antydning til strek som er rosa, men vet mange har dårlig erfaring med de:). Håpe den blir sterkere og ta cbd ved ikm:) lykke til:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Krysser fingrene for deg :) Jeg fikk slike streker med doc m denne gangen og jeg er på mars 15 nå. Blir spennende å lese oppdatering fra deg i morgen :) Lykke til! :)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Krysser fingrene for deg :) Jeg fikk slike streker med doc m denne gangen og jeg er på mars 15 nå. Blir spennende å lese oppdatering fra deg i morgen :) Lykke til! :)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Høres supert ut!! :D håper håper håper! :) hihi..

April 14 here i come! :D krysse krysse! Holder dere oppdattert!! <3

Takk så søte dere alle er:)

Jeg ser streken godt :) Har ikke erfaring med den type tester, da. Krysser fingrene for deg, og håper vi snart ser deg inne på april :)

Back
Topp