G.test etter abort

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Hei!

Når ble deres gravidtester negativ igjen etter SA/MA/BO? 11 dager siden cytotec (BO oppdaget uke 9) og teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken i dag :shifty:
 
Tok over 1 mnd for min del.. Ma oppdaget når jeg skulle vært 9+3 (var kun plommesekk)
 
Svaaak strek rett før første mens, etterpå var den blenda. Hadde rester..
Åå, så kjedelig med rester! Skal på sjekk på torsdag og håper alt har kommet ut! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤
 
Tok over 1 mnd for min del.. Ma oppdaget når jeg skulle vært 9+3 (var kun plommesekk)
Så trist! Jeg hadde BO, så var helt tomt hos meg - kun en fostersekk. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤
 
Jeg tok en blodprøve ca 3 uker etter aborten (SA i uke 10), hCG var på 15.
Det tar litt tid da, med andre ord, å få ned hcg igjen! Alt er så nytt og rart, så godt å høre erfaringer fra andre :) Føler kroppen begynner å bli normal, samtidig som den er helt annerledes!
 
Denne uken hadde jeg helt negativ test etter det ikke var noe liv laga i magen . Det ble oppdaget 21/09. Måtte gjennom to pillerkurer pga rester . Og ha en vanlig ,lang mensen. Før min ble negativ
 
9 dager etter cytotec (ma) ble min negativ. Men jeg hadde veldig lav hcg i utgangspunktet.
 
9 dager etter cytotec (ma) ble min negativ. Men jeg hadde veldig lav hcg i utgangspunktet.
Min var omkring 14500 når jeg tok cytotec. Vært hos gyn i dag som sa alle rester var ute, heldigvis! Har også tatt nu hcg i dag som jeg får svar på i morgen :) Ble rådet av gynekolog til å vente til etter neste mens med å prøve igjen ❤
 
Denne uken hadde jeg helt negativ test etter det ikke var noe liv laga i magen . Det ble oppdaget 21/09. Måtte gjennom to pillerkurer pga rester . Og ha en vanlig ,lang mensen. Før min ble negativ
Såpass lang tid, ja! Det må være tungt ser jeg for meg :( Her fikk jeg sjekka i dag at alt var ute, så håper det synker fort!
 
Fikk beskjed at det kunne ta fire uker, men ikke lenger, da måtte jeg kontakte sykehus.
 
Fikk beskjed at det kunne ta fire uker, men ikke lenger, da måtte jeg kontakte sykehus.
Åå, takk for svar! Tok test i går, 3 uker etter cytotec, og fortsatt positiv test - bittelitt svakere enn forrige. Greit å vite om jeg plutselig må kontakte lege. Blør fortsatt også, i dag tok det seg plutselig opp med blødninger og noe klumper igjen, før det gikk tilbake til bare brunt utflod. Kanskje det kan tyde på rester? :(
 
Åå, takk for svar! Tok test i går, 3 uker etter cytotec, og fortsatt positiv test - bittelitt svakere enn forrige. Greit å vite om jeg plutselig må kontakte lege. Blør fortsatt også, i dag tok det seg plutselig opp med blødninger og noe klumper igjen, før det gikk tilbake til bare brunt utflod. Kanskje det kan tyde på rester? :(
Håper det snart gir seg for din del ❤️ Jeg har aldri blødd så lenge, så vet ikke helt hva det kan være. Etter de to sa, så hadde det gitt seg etter halvannen uke. Men jeg fikk aldri beskjed om å ta g test, så jeg vet jo ikke om det var ferdig.
 
Håper det snart gir seg for din del ❤️ Jeg har aldri blødd så lenge, så vet ikke helt hva det kan være. Etter de to sa, så hadde det gitt seg etter halvannen uke. Men jeg fikk aldri beskjed om å ta g test, så jeg vet jo ikke om det var ferdig.
Bare smøre seg med tålmodighet, skjønner jeg :)
 
Back
Topp