G - String.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Bruker dere G - String truse under svangerskapet?????
Jeg fikk beskjed på omtrent den første kontrollen og og begynne og bruke sånne vanlige....
Har fått noen gå vanlige, Men bruker fortsatt G - String.....
Burde vel bytte di ut på grunn av faren for og få sopp, Men er såh vant til dem.....

[:D]

bruker det aldri jeg - brukte bare string før, men sluttet av en eller annen grunn for flere år siden.

Brukte nesten bare string før sv.skapet.  Har sluttet med de nå pga infeksjonsfaren og at det kommer en del utflod.
Går fort å venne seg til nye ting.

Brukte G-streng helt til jeg fødte... jordmora så litt rart på meg når jeg kom inn på sykehuset og skulle hoppe i badekaret og tok av meg den lille stengen[:D][:D][:D] hi hi....

Savner å gå med det nå... [&:] liker ikke vanelige truser... blæ[:'(]

Bruker kun hipsters/boxer.... Kan ikkje fordra å bruke g-streng, dei graver jo seg bare langt oppi ræva [:'(]

Ja eg bruker det, er bare det eg har.. Har ikkje fått beskjed om noe annet

he kje hørt om ditta før... 

MINE G_STRENG TRUSE E HELLIG: IKKJE RØR.[:D]
har måtte kjøpt nån sånne andre (mensen truse som æ kalle d) før å ha me på sjukhuse.
har aldri hatt sopp å har ikkje fått d i svangerskapet heller. men om en e plaga me d så e d jo førståeli at en bruke sånne andre

ORIGINAL: Karo

Jeg bruker 95 % string, og 5 % boxer/hipsters. Syntes det føles mer klamt og innestengt med store ting jeg da, så stringen er min venn[:D]

Samme her [:)]

Bruker bare hipster truser måtte kutte ut G-streng for mange år siden da jeg hele tiden fikk sopp infeksjon

ORIGINAL: lenemor

bruker det aldri jeg - brukte bare string før, men sluttet av en eller annen grunn for flere år siden.

Sånn var det med meg også [:D] Brukte string før, og tror det var en av grunnene til at jeg plagdes med underlivssopp....

ORIGINAL: Nusse76

Gikk over til hipsters og boxere...langt mer behagelig også!!![:D]

Me too [:D][:D][:D]

Jeg brukte g-streng under hele forrige sv.skap og kommer til å gjøre det nå og....takler ikke truser[:'(]

Brukte det ALLTID før, men har fått mer og mer sansen for å bruke hipsters...

Ja jeg har kun brukt g-string hele svangerskapet. Har kjøpt inn en 5-pack med hipsters til å bruke etter fødselen, men håper å få begynnt med g-string så fort som mulig etterpå... klarer ikke truser jeg heller.

ORIGINAL: lisa79

ORIGINAL: Karo

Jeg bruker 95 % string, og 5 % boxer/hipsters. Syntes det føles mer klamt og innestengt med store ting jeg da, så stringen er min venn[:D]

Samme her [:)]

Slenger meg på denne.. [:D]

Jeg kjøper de fra Pierre Robert på butikken rett utenfor blokka.... Helt vanlig dagligvarebutikk. De selger disse i stedet for truser fra LaMote, tror jeg. Veldig gode!!! String orker jeg bare ikke....ufattelig ekkelt med en stoffbit langt oppi ræva og kanter som skjærer seg inn i hoftene..... Blæh!!! [:'(][:'(][:'(]

Brukte bare string før, men aldri nå. Synes det er bedre med den gode gamle varianten eller hot pants.

Jeg bruker G-streng og komemr til å fortsette med det! Har ikke merket et snev av sopp så jeg gidder ikke slutte med strengen før jeg må, gitt!

Synes andre truser er så ubehagelige!

M

Er nok også av den typen som bruker 95% string og 5% hipster/boxer[:D]

Back
Topp