g-streng/truse

Selv har jeg aldri brukt g-streng.
Vits i det da, når man har så mange valker på kroppen at trusa bare forsvinner i flesket?? Hehe, like greit å gå uten da, i grunn. [:D][:D]

Bruker for det aller emste g-streng.. men... *kremt*... når hemoridene er som verst, må jeg gå med vanlig truse.... Men de er så vanskelige å få til å passe med magen... Så det er ikke så enkelt for tida... hehe

String og hipsters - (hotpants)

G-streng klarer ikke annet.....[;)]

liker best g streng men akkorat nå går d i hipsters er litt mer behagelig synes æ. stringen blir litt trang om dagen... men gleder mæ til å kunne bruke dæm ijæn altså!!!!

tror jeg er og blir en g.streng jeg!![8D]
bruker ikke noe annet...[:D]

ORIGINAL: nettemor

Bruker g-streng, men boxer på natta...

Signerer her[:)]

g streng her....
noen som vil sammenligne målene på bebisen fra ultralyden i ca uke 18? bpd (hodemål), mad (magemål) og femur (lårbein)? jeg venter en liten jente nå i januar...målene i uke 18 var bpd 43. mad 41, og femur 29...[:D]

Her går det i stringtruser ja.. Hender jeg bruker truse men det er om natten.. Hater trusekanter som synes gjennom bukser ser helt forferdelig ut!

Jeg bruker tanga som jeg kaller det og boxere. Klarer ikke gå med truse for de sitter ikke på plass liksom[:)]

Etter fødsel ble det bare tatt i bruk vanlig truse. Brukte string før, men klarer det ikke nå...

Back
Topp