smash Forumet er livet VIP 27 Okt 2011 #1 Han Steffan er såååå nydelig!!!! Smelter helt når han kommer på skjermen! Jeg hadde hoppet av på flekken altså!!!! Nydelig gutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han Steffan er såååå nydelig!!!! Smelter helt når han kommer på skjermen! Jeg hadde hoppet av på flekken altså!!!! Nydelig gutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M MammanTeOlai Forumet er livet 27 Okt 2011 #2 Hmm... Syns du? Han er ikke helt min type, men så du på da han svensken var med? Han hadde jeg hoppet av bussen for! ;)
Hmm... Syns du? Han er ikke helt min type, men så du på da han svensken var med? Han hadde jeg hoppet av bussen for! ;)
smash Forumet er livet VIP 27 Okt 2011 #3 MammanTeOlai skrev: Hmm... Syns du? Han er ikke helt min type, men så du på da han svensken var med? Han hadde jeg hoppet av bussen for! ;) Ja, svensken var også veldig kjekk! Men Steffan er helt klart favoritten! Deee øynene og den behagelige stemmen! SMASK!
MammanTeOlai skrev: Hmm... Syns du? Han er ikke helt min type, men så du på da han svensken var med? Han hadde jeg hoppet av bussen for! ;) Ja, svensken var også veldig kjekk! Men Steffan er helt klart favoritten! Deee øynene og den behagelige stemmen! SMASK!