Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei det sjønner vi godt altså!
Ingen som ler av at vannet har ødelagt for millioner her, bare så det er presisert! :)
Føler veldig med dere som er berørt av tragedien..
Man har ikke mer moro enn man lager selv!
Husker en vår da det var frost og plutselig mye regn. Hagen til naboen ble oversvømmet, opptil 1 m dypt i den lave hagen. Da blåste vi opp gummibåten og rodde! Tok bilde og ga til naboen. De brukte alltid å vise oss flotte vårbilder av hagen sin der snøen fremdeles lå tykt i vår hage som ligger i skyggen. :-P
Hehe det er godt noen kan more seg oppi det og jeg hadde sikkert gjort det samme hadde jeg hvert der:) Selv har jeg slekta mi oppi Gudbrandsdalen og vi vet jo hvordan det ser ut der for tiden :(
Jeg er født og oppvokst midt i gudbrandsdalen, så vet veldig godt hvilke skader flommen kan forårsake! Jeg synes bare det er litt festlig jeg at folk gjør det beste ut av det, og har det litt gøy selv om ting kanskje er litt kjipt!
Ingen som synes det er moro at folk får ødelagt hus og hjem av flom og andre naturkatastrofer, men jeg har lært at noen ganger må man se det humoristiske i ting (eller gjøre moro ting) spesielt i tragiske tilfeller. Det er en fin måte å takle og komme seg gjennom det på :)