Gøy barselgave

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Min bror skal få sin første om ikke så alt for lenge, og jeg og søsteren min har lyst å finne på noe gøy å gi i barselgave!

Da de har tenkt veldig økonomisk, kjøpt mye brukt og ikke kjøpt noe bare fordi de har lyst på det, tenkte vi å finne på noe litt ekstra gøy :) en sånn type ting man ikke MÅ ha, men som er kjekt å få i gave! Har allerede vurdert sånn steamer/blender til å lage babymat med, men synes den var litt i dyreste laget.. Noen som vet om en billigere enn philips avent sin?
Hva ville dere hatt i gave, dersom dere hadde alt det nødvendige?
Noen som har fått en gøy gave som vil dele?

Har ikke fastsatt noen pris, men rundt 1000 tenker jeg må være greit dersom det er verdt pengene liksom :)

1000kr til en date med et "gavekort" på barnepass hjemme hos de mens de er ute av huset, når de er klare for det :) vi har fått det av svigerbror og dama i julegave i år og i fjor og jeg syns det er så koselig!:)

1000kr til en date med et "gavekort" på barnepass hjemme hos de mens de er ute av huset, når de er klare for det :) vi har fått det av svigerbror og dama i julegave i år og i fjor og jeg syns det er så koselig!:)

Det var en veldig fin ide, men gavekort på barnepass har de allerede fått til jul av min søster faktisk :)

Babynest? Ammepute? Gipssett til støping av hånd-/fotavtrykk? Badebøtte?

Bæresele/sjal, stavmikser, leketeppe, babygym og sikkert mye mer jeg ikke kommer på ;-)

Takk for fine forslag :) babynest har jeg allerede tenkt å sy, så får se hva vi finner på :)

Vi fikk en "kosepakke" på døren den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Inneholdt god eplemost, spekepølse, flatbrød, ripsgele og en del andre godsaker vi ikke tar oss råd til selv. Det at noen tenkte på å gi en gave til oss og ikke bare til babyen betydde masse, og det var helt himmelsk å bare kunne skikkelig kose seg den første kvelden hjemme. Det skal jeg ta med videre neste gang noen jeg kjenner får barn!

Rørospledd til barn? Det har hvertfall jeg veldig lyst på, men kommer ikke til å ta oss råd til det. :D Skal visst være suveren i vogn og slik.

Back
Topp