Gøy å se de gamleste trådene i forumet

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Sitter og snoker bakerst i forumet, og er litt gøy å se tilbake på hvor mye vi alle gledet oss til vi endelig rundet uke 12, noe de fleste av oss har gjort nå? :D også selvfølgelig litt trist å se de som ikke kom så langt :/ vi er heldige, jenter :)!

Sitter og snoker bakerst i forumet, og er litt gøy å se tilbake på hvor mye vi alle gledet oss til vi endelig rundet uke 12, noe de fleste av oss har gjort nå? :D også selvfølgelig litt trist å se de som ikke kom så langt :/ vi er heldige, jenter :)!
Hehe ja det kan jeg tenke meg var gøy. jeg glemmer aldri den dagen jeg fikk positiv test... 17 juli hehe... var 4+2 da... tok testen 06.15 på mårningen husker jeg fordi jeg skulle på dagvakt. husker jeg ble såååå gla og ringte mannen i tyrkia med en gang. å nå sitter jeg her 12+2 :-D hehe hærlig rett å slett :-)

som du sier vi er veldig heldige :-)

Helt utrolig hvor fort det har gått egentlig. Om 5-6 mnd er det babyer hos oss :-)

Husker jeg var kvalm hele uka før jeg testet. Trodde det var Omgangssyke for trodde ikke kan kunne ha symptomer så tidlig. 28.juni feiret vi 10 år som kjærester. Dagen etter testet jeg svakt positivt. Kjøpte en digital test som jeg tok på søndag hos bestemor. GRAVID :-) og bare jeg og sambo som visste noe. Ville bare rope det ut jeg da. Og nå er jeg 14+4 :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Helt utrolig hvor fort det har gått egentlig. Om 5-6 mnd er det babyer hos oss :)

Husker jeg var kvalm hele uka før jeg testet. Trodde det var Omgangssyke for trodde ikke kan kunne ha symptomer så tidlig. 28.juni feiret vi 10 år som kjærester. Dagen etter testet jeg svakt positivt. Kjøpte en digital test som jeg tok på søndag hos bestemor. GRAVID :) og bare jeg og sambo som visste noe. Ville bare rope det ut jeg da. Og nå er jeg 14+4 :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)

testet positivt dagen etter meg du da :D! Så morsomt! Jeg hadde ikke noen symptomer i det hele tatt jeg ;o

klarer ikke lese di gamle trådene, er så mange jeg savner her i forumet, i dag begynte jeg faktisk og gråte i dusjen, fordi det var en lilje på såpeflaska:(

Vi e virkelig heldige som har kommet så langt! Rart kor mye fortere tia går enn i første svangerskap. 15 uker idag!!

Back
Topp