Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ååå så fiint Har ikke begynt å kjøpe tøy enda, men får lønn rett før helga så ikke vanskelig å skjønne hva jeg skal i helgen kanskje Gleder meg sånn Har jo en del fra jenta på 2, men hun er vårbarn så blir jo en helt annen årsid så noe må man jo ha
Så fint! Har handlet tre plagg vi, så har vi fått et antrekk av de vordende tantene, og et kjempesøtt sett av bestemoren min som er på besøk til mamma og stefaren min denne uka. Koslig at hun hadde tenkt på å kjøpe noe allerede nå Mamma har kjøpt en koseklut hun syntes var så søt, og så har hun startet å strikke en mariusgenser.
Må somle oss til å gå og kjøpe vogn en dag, så vi har det klart i alle fall!
Så herlig! Det finnes så utrolig mye søtt til jenter der ute
Jeg er veldig glad for at det ikke klør så ille i shopping-fingrene enda, men jeg har vært å handlet garn så nå skal det startes med babystrikk
Må jo ha litt tid på meg der, går ikke så fort med meg
Så søte små plagg
Har endelig kjøpt noe, jeg også. En liten pysj og body i ull, samt to strømpebukser i ull og en sparkebukse.
Nå venter jeg bare på at vi skal flytte slik at jeg kan gå gjennom storesøster sine klær og se hva vi kan bruke til lillebror. Vet jeg har mye nøytralt i de minste størrelsene i alle fall