Det var så koselig å fortelle nyheten til familie i går Det ble gledelig mottatt! Vi fikk gave av mamma og pappa med babyting i, siden hun visste fra før. Så det var måten det ble fortalt til min søster og barn som vi feiret sammen med. Ellers lå det kort med hilsen fra et tantebarn ukjent, til min andre søster der hun feiret, og t kom ganske straks en hylende telefon derifra Bestemor fikk også kort om at oldebarn nr.9. På vei -til stor glede hos henne, min tante, onkel og kusine.
i dag står mannens familie for tur, vi skal til dem i dag, og de skal få en gave vi har "glemt" å gi. To håndklær, hvor det står Bestemor og Bestefar med hjerter på..... Så forteller vel resten seg sjøl...
noen smser til venner også, og ellers neste gang vi treffer folk.
mamma og pappa har visst i 7 uker, og hun var snar med å sende Sms til sin beste venninne da jeg sa til henne at hun nå kan fortelle
En lettelse å ha fortalt om lille gullllllet <3
fortsatt GOD JUL TIL ALLE
i dag står mannens familie for tur, vi skal til dem i dag, og de skal få en gave vi har "glemt" å gi. To håndklær, hvor det står Bestemor og Bestefar med hjerter på..... Så forteller vel resten seg sjøl...
noen smser til venner også, og ellers neste gang vi treffer folk.
mamma og pappa har visst i 7 uker, og hun var snar med å sende Sms til sin beste venninne da jeg sa til henne at hun nå kan fortelle
En lettelse å ha fortalt om lille gullllllet <3
fortsatt GOD JUL TIL ALLE