Gøy å fortelle :-)

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Det var så koselig å fortelle nyheten til familie i går :-) Det ble gledelig mottatt! Vi fikk gave av mamma og pappa med babyting i, siden hun visste fra før. Så det var måten det ble fortalt til min søster og barn som vi feiret sammen med. Ellers lå det kort med hilsen fra et tantebarn ukjent, til min andre søster der hun feiret, og t kom ganske straks en hylende telefon derifra :-) Bestemor fikk også kort om at oldebarn nr.9. På vei -til stor glede hos henne, min tante, onkel og kusine.

i dag står mannens familie for tur, vi skal til dem i dag, og de skal få en gave vi har "glemt" å gi. To håndklær, hvor det står Bestemor og Bestefar med hjerter på..... Så forteller vel resten seg sjøl...

noen smser til venner også, og ellers neste gang vi treffer folk.

mamma og pappa har visst i 7 uker, og hun var snar med å sende Sms til sin beste venninne da jeg sa til henne at hun nå kan fortelle :-)

En lettelse å ha fortalt om lille gullllllet <3

fortsatt GOD JUL TIL ALLE :-)

jeg ringte å fortalte søstra mi i går at hun skulle bli tante igjen..og hennes respons var: ja det skal du også..hehe..så det var orntlig koselig..å bare 3 uker i mellom oss ;)

Så koselig måte å fortelle det på. :) vi snakket om tur med hurtigruten og bobiltur ene veien og da ble det bare tilfeldigvis nevnt at det kanskje ikke er så himla kult med tre små jodlende i baksetet på den... Tror alle hakene rundt bordet falt en halvmeter da de klarte å finne ut av hva vi mente. :) min bror sendte sms til kjæresten og hun ringte med en gang tilbake. Kunne høre hylet hennes og noen "herregud" gjennom telefonen :)

Svigers får vite det i morgen når vi skal der og spise. :)

Vi bruker også julas sammenkomster til å fortelle nyheten :) Nå vet mine venniner, min svigerfamilie, mine foreldre og de to kommende dagene får mamma og pappas slekt rede på det. Er så rart at det er ute etter så mange uker som en liten hemmelighet. Men er også veldig deilig, nå tør vi endelig og virkelig glede oss :)

Her ble det gså fortalt i går. Med tskjorte hvor det stod 'Eg skal bli storesøster' ;) Noen forstod ikke at de måtte lese på skjorta, men kjempe koselig å når de først forstod hva som stod :)

Så koselig :) Vi fortaltet til foreldrene mine i går, det var ganske uventet. Min mor (når hun skjønte at det var bilde av ultralyd) ropte "Å SATAN" i stua. Hos far har det nok ikke sunket inn helt enda, men det kommer nok. Selv om de begge er i midten av 50åra,(og vi to er nærmere 30 enn 20, har hus, stabil inntekt og ikke har barn fra før) var ikke dette en nyhet de hadde forventet nå :) (snakk om å ikke se realitetene -hihi) Søsknene mine var storfornøyde med å bli tanter og onkel.

Hans foreldre fikk vite det litt før, siden de ikke bor i nærheten. Der hadde de ventet på det, og både foreldre og besteforeldre ble svært glade.

Vi poppet også nyheten til andre venner og kjente, og fikk masse kjekke tilakemeldinger.

VI sitter igjen litt og lurer på "hva er det vi har begitt oss ut på nå, egentlig??", men det går nok bra. Og vi har jo tross alt et halvt år å forberede oss på :)

Så koselig :)
Her ble det også fortalt på julaften :)
Herlig at det nå er ute også, og vi kan glede oss med hele familien :)

Så gøy!

Vi bor langt unna familien og måtte ta det på telefon. Ikke at det kom som noen overraskelse på noen, de fleste har jo skjønt at vi har lyst på flere :)

Her har vi fortalt det til alle på min side av min mor sin familie. Alle har fått vete da på samme måten, bortsett fra min eldste søster. Vi pakka inn førjulspresang med innhold av ei bleie str3 og eit kort med teksten: " Til ... Vennligst skift på meg denne rene bleien når tiden er inne. Klem .... ( her skreiv vi berre prikkar og ingen navn)! Deretter måtte den som fekk pakken tolke kortet og skjønne greia. :P HEHE. Dette blei ein slager då tanter og onkler med barn fekk vete det lille julafta, resten av den nærmaste familien hadde fått vete det før. :P Veldig gøy å sjå reaksjonane til dei som pakka opp. Alle blei glade og gratulerte oss masse. :D No må vi vel få fortalt det til tante og onkler på min far sin side ogsambuar sin familie. :D hihi

Back
Topp