Gøteborg

*TreSøteSmå*

Gift med forumet
Vi skal en tur til Gøteborg til neste uke, men vet ikke helt hva vi skal finne på med barna.

Liseberg er jo stengt..
Vi har tenkt til å dra på Universeum, men hva annet kan vi gjøre?

Noen som vet om det finnes sånne lekeland eller no akvarium eller no sånt, enten i byen eller rett utafor? Eller noe annet morsomt å finne på med barn?
De er 4,5 og snart 2 år..

Jeg har vært på Universeum, vært der mange ganger, og gleder meg hver gang til å oppleve alt som finnes der. De bytter på ting, så ikke alltid samme tingene man finner der. Tenker da på den tekniske siden.

Akvarium har de der også.. Jeg vil anbefale dere å ta heisen helt opp og så begynne der. Så går dere nedover til dere passere akvariumet på veien. Kjempespennende å se haien!!

Sett av maaange timer!! Ta en tur innom alle etasjene.. der finner ungene masse artig å leke med!!

ORIGINAL: ~lilla gumman~

Jeg har vært på Universeum, vært der mange ganger, og gleder meg hver gang til å oppleve alt som finnes der. De bytter på ting, så ikke alltid samme tingene man finner der. Tenker da på den tekniske siden.

Akvarium har de der også.. Jeg vil anbefale dere å ta heisen helt opp og så begynne der. Så går dere nedover til dere passere akvariumet på veien. Kjempespennende å se haien!!

Sett av maaange timer!! Ta en tur innom alle etasjene.. der finner ungene masse artig å leke med!!

Ja, på universeum har vi også vært flere ganger.. er fint der[:)]

Men tenkte mer på om det var noen andre steder vi kan dra også.. som er litt moro for ungene.

ORIGINAL: Tinkers :P

selve parken i liseberg skal vel være oppe?[8|]
man kan stå på skøyter å sånt der.

Er ikke det bare til jul da?

Ok.. vet om et ställe som heter lek-o buslandet.. kanskje se på nettsiden deres når tid de har åpent.

Oki.. takk! Skal sjekke ut det[:)]

http://www.lekobus.se/index1.asp

Kanskje dette er noe for dere..[:)]

Oj.. dit blir det nok en tur ja[:)] Det så jo kjempefint ut!

Billig var det også..

Back
Topp