Gørls! :)

Baby1988

Glad i forumet
Sambo kjøpte kommode i går og jeg fant frem og la alt av klær, sengklær, kluter og div andre ting inn på vaskerommet. Har så lyst å begynne å vaske og ordne, men er vel kanskje litt tidlig enda! :p

Har dere begynt å vaske og ordne klart til lillingen? :)

Jeg har gått gjennom de minste klærne etter storebror, de er sortert, men ikke vasket enda. Hadde egentlig en tanke om å male kommoden først, men ser at formen ikke blir bedre. Begynner nok å vaske i løpet av uka ;) Det er så koselig å legge inn de bittesmå klærne <3

Jeg har gått gjennom de minste klærne etter storebror, de er sortert, men ikke vasket enda. Hadde egentlig en tanke om å male kommoden først, men ser at formen ikke blir bedre. Begynner nok å vaske i løpet av uka ;) Det er så koselig å legge inn de bittesmå klærne <3
Enig, det er så koselig med de bittesmå klærne! <3 Jeg må også få skrudd opp kommoden før jeg begynner å vaske, men guu jeg gleder meg! :D Klør i fingran! :p

Vi skal flytte om 3 uker.. Så må nok vente til da.. selv om jeg har veeldig lyst å begynne.. Men er vel mest praktisk å ordne alt i nyeleiligheten..

Så koselig! :) eg får klærne av storebroren sent frå Island i slutten av juni så då kan eg begynne å sortere og så vaska etter kvart. Hadde ikkje tenkt så langt da vi flytta at muligens skulle vi få en liten til straks ;) har vært i Norge for 16 mnd no.

Har ikke startet enda, føler jeg har veldig god tid denne gangen av en eller annen grunn selv om det bare er 14 uker igjen til termin :P Må vel kanskje snart begynne å finne fram klærna fra storebror og se hva som mangler :)

Vi skal flytte om 3 uker.. Så må nok vente til da.. selv om jeg har veeldig lyst å begynne.. Men er vel mest praktisk å ordne alt i nyeleiligheten..
Ja, da er det greit å vente til dere har flytta! :) Men skjønner godt du har lyst å begynne! :)

Så koselig! :) eg får klærne av storebroren sent frå Island i slutten av juni så då kan eg begynne å sortere og så vaska etter kvart. Hadde ikkje tenkt så langt da vi flytta at muligens skulle vi få en liten til straks ;) har vært i Norge for 16 mnd no.
På en måte er du veldig heldig at du ikke har klærne tilgjengelig og som "roper" om å bli vasket! :p

Ja, da er det greit å vente til dere har flytta! :) Men skjønner godt du har lyst å begynne! :)
Ja, blir mye som skal i orden da, men da starter ferien min, så da kan jeg bruke all energi på å ordne og bygge rede.. Gleder meg sånn til å vaske små klær og sengetøy..

Har ikke startet enda, føler jeg har veldig god tid denne gangen av en eller annen grunn selv om det bare er 14 uker igjen til termin :p Må vel kanskje snart begynne å finne fram klærna fra storebror og se hva som mangler :)
Føler også at jeg har kjempe god tid og at det enda er litt tidlig å vaske alt nu, men når man går hjemme dag ut og dag inn så går man tilslutt tom for ideer på hva man kan finne på! :p Orker liksom ikke å vaske gulvet hver dag heller! :p Og som sagt så klør det litt i fingran når jeg tenker på babyklærne! ;p
Får se om jeg får kommoden opp i dag! :D

Back
Topp