Gøøøød mååårning augustchicks

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Trøttis!

Ylva våkner fortsatt på natta og det topper seg når hun starter dagen før 6[:-]Men hvis bare hjernen har funket litt sånn på mårraskvisten så har jeg sku ha bytta bleie på henne med en gang og gitt henne en påtår for hun er trøtt.Gjorde det idag og hun sluknet igjen gitt[:)]
Men når storebror våkner først alikevel så hjelper det lite.

Nå ser vi Nemo for nte gang i sommer.[:)]Skal se litt på Elias etterhvert tenker jeg[;)]
Jeg aner ikke hva vi skal finne på idag.Tenkte vi sku ta en liten tur i bhg å leke litt ute med barna etterhvert , men før den tid så vet jeg sannelig ikke[8|]Har en sei som skal filiteres i kjøleskapet og en bamsekake som skal bakes...SO MUCH TO DOOOOO[8D]

Neiii...stelle barna mine og meg selv først kanskje?Funker ikke når jeg er trøttis altså..bæææh..men halloo DET ER JO FREEDAG[:D]Blir stappfullt på søndag ihværtfall.Tror vi blir nesten 20 stk som skal feire gogutten[:)]Koslig da[;)]
Ha en fin dag jenter og barn[:D]

Trøttis her og jah[&:]
Sofie fikk pupp kl 1 og 5, og jaggu ville Adrian starte dagen 5.50!! Blææææ...[:@]
Da var mor ikke helt med på notene gitt..Så idag blir det hjemmedag for meg og lille snuppa, imens storebror skal få leke i barnehagen. Sofie sover allerde en lur, hun trengte ikke å bli vekt kl 6 i morges. Tar igjen nå hun da.. Mor får ta igjen ved neste lur..
Ellers gooood dag [;)]

Her startet dagen rundt 8, etter en heller laber natt.. Noah bestemte seg for at han var sulten i natt, og det er ganske lenge mellom hver gang, så det er ikke alltid vi skjønner at det er det.. [8D] Så da tar det litt tiiiid da!
Men, nå sitter vi her, med tre unger som helst vil være ute, og det bøtter ned.. Eldste (niesen min) har ikke regntøy med, og da blir det lite utetid... [8|]

Vi får se hva det blir til seinere idag, vi må i hvert fall på butikken og handle litt idag. Må uuuuut snart! Hehehe..

Ha en strålende dag alle sammen!

Kaisa våknet kl.07 idag av at mannen gikk i dusjen. Hun kom tassende inn til meg i sengen og døste litt før vi sto opp. Vi spiste frokost før bhg idag, og da vi kom sto bestevenninnen hennes i døren med en dukke og dukkevogn klar til Kaisa, og hun løp avgårde uten å si hade[:D]

Idag er det jobbings til 18 for meg og så er det rett hjem og kooooose. Etter gullet er lagt er det sofatid og Criminal Minds på oss[:)]

Mannen skal til Oslo i helgen på jobbmøte og tar 07.30 flyet fra Bergen imorgen. Vi skal ha besøk for gullet på mandag siden hun har bursdag da, så jeg må handle maaaaaasse. Heldigvis kommer mamma og pappa på besøk imorgen og skal være med gullet mens jeg handler.

Søndag går med til å bake "mumfisar" som hun så fint kaller det, rydde, vaske, leke, kose, og bake litt til.

Kjenner det er godt å være hjemme med mannen igjen gitt[;)]

Juhuuu!!! Ikke mye morgen igjen her... Klokka er jo ti-på-halv-middag.

Idag har knotten tilbragt sin andre dag i barnehagen, og det har gått glimrende. Vi kom til frokost, og etter en time hadde avdelingslederen, Andreas og jeg en oppstartsamtale, før vi sa hadet til gullungen og dro. Han vinket og ga oss nuss, og syklet fornøyd videre med "tanten" sin. [:)] Og da jeg kom tilbake 3-4 timer senere var han fortsatt i full lek. Han hadde vært på do TO ganger (han nekter her hjemme), og hadde til og med TISSET litt!!! Ikke hadde han spurt etter oss heller... [&:]

Da vi kom hjem slukna han som et lys midt på kjøkkengulvet, og han sover enda. Kjerstin lager middag, og skrever frem og tilbake over ham der han ligger. [:D]

Back
Topp