Gærne jenta mi elsker smågodt

mrs.g

Glad i forumet
Har spist smågodt i kveld, og babyen blir helt spinnvill av sukker. Sparker i alle retninger :-) Roer seg fort etterpå da.

Andre som spiser godteri i graviditeten, eller er dere sånne supersunne damer som bare spiser riktig mat?

Etter at jeg fikk matlysten tilbake, har jeg dessverre spist en del som ikke er direkte sunt ;)

Spiser vanligvis det jeg har lyst på :p så er ikke veldig sunn, men prøver å spise litt frukt å drikke mer vann om dagene:)

Alt i moderasjon, altså litt av det meste ;) Har også en gutt som kan turne skikkelig når jeg har spist sukker... :)

Merker det samme her. prøver å begrense meg i uken

Jeg har svangerskapsdiabetes,så jeg må være ekstra sunn. Men på kino i går tok jeg noen godterier av datteren min. Og da ble ekstra liv etterpå :-)

Jeg er generelt glad i smågodt og må ærlig innrømme at det har blitt mer av det under svangerskapet :facepalm:
Spiser ellers normalt. Han her blir ikke spesielt aktiv av ting jeg spiser, her er det heller faste tider på døgnet.

Mistet all lyst på godteri til jeg var 16-17 uker på vei (og det gjorde jeg med de to andre også), men nå spiser jeg litt sjokolade og lakris. Mye mindre enn til vanlig og det er helt greit. Merker at det ofte blir mer bevegelse etter at jeg har spist, men det gjelder både en vanlig frokost så vel som en sjokolade.

Jeg spiser for mye godis. Syns jeg burde være flinkere til å unngå det, men er svak i vilja :P

Spiser godteri her å men ikke så mye syns det er godt å kose meg vær lørdag etter å vært kvalm i 23 uker uten ordentlig mat koser jeg meg maks av alt av mat :D

Back
Topp