Gått tom for bleier?

1 gang!
Da tok jeg på han badetruse/badebleie med en klut oppi[8D]

Har gått tom, men har alltid tøybleier liggende, sånn i tilfelle rottefelle.

Nei men det har hendt jeg har tatt den siste..men så finner jeg stort sett noen strødd.. i veska, stellebagen,bilen etc [:D]

ORIGINAL: Dollface™

har aldri gått tom.. har alltid en drøss i skapet.. 

Ikke skjedd foreløpig,men kan jo skje[:)]
En gang jeg var borte med lillegutt så bæsjet han så innmari mye,så jeg måtte skifte tre ganger på ham i løpet av en liten stund og siste bleieskiftet fant jeg plutselig ut at det ikke var igjen flere bleier i stellebagen,etter jeg hadde vasket stompen hans.. Da måtte jeg ha på igjen samme bæsjebleia[8D] Men skulle hjem igjen da likevel,så det gikk bra,hehe[:D]

Har aldri gått tom, men har feilberegna antallet bleie æ har tatt me på besøk og blitt fri der!
Da har d vært håndduka og vaskekluta som nødsløsning og rett hjem[:D]

ORIGINAL: marianne

nei,har alltid en ekstra bleie pakke i skapet,når jeg tar i bruk den kjøper jeg alltid ny pakke.

Har alltid en bleie liggende i veska, eller i bilen eller på andre smarte steder, sånn i reserve.
Ellers så bor vi rett ved butikken, og i gangavstand til bensinstasjon(er) så det er ikke noe problem egentlig.

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Deilig med tøybleier, å alltid ha bleier i huset [:D]

Jepp...!

Slipper å gå tom...[:D]

ORIGINAL: Dollface™

har aldri gått tom.. har alltid en drøss i skapet.. 

har ikke skjedd her,men hadde nok tatt en ringe runde eller noe å fått noen til å kjøpe for meg ja[:D]

ORIGINAL: marianne

nei,har alltid en ekstra bleie pakke i skapet,når jeg tar i bruk den kjøper jeg alltid ny pakke.

ORIGINAL: Chaba

Ja, og da har jeg pakket han inn i ett hånkle og sambo tok bilen å kjørte på bensinstasjonen for å kjøpe flere.[8D]
Aldri skjedd mens jeg var alene gudsjelov!

Her og skjedde det, men mannen var alene hjemme med han...[;)]

Har aldri gått tom, men var hos bestemor en gang og hadde ikke flere bleier, så da surret jeg et håndkle rundt han.

Back
Topp