Gått tom for bleier?

BambinoLukas

Gift med forumet
Har dere noen gang gått tomme for bleier? Hva har dere i så fall gjort da? [8|][:D]

Ja, og da har jeg pakket han inn i ett hånkle og sambo tok bilen å kjørte på bensinstasjonen for å kjøpe flere.[8D]
Aldri skjedd mens jeg var alene gudsjelov!

kjøpt inn nye...?[8|][8D]

Dratt på butikken og kjøpt nye...[;)]

Bruker tøybleier så slipper det problemet.

nei,har alltid en ekstra bleie pakke i skapet,når jeg tar i bruk den kjøper jeg alltid ny pakke.

Nope det har aldri skjedd til nå ivertfall[:)]

ORIGINAL: *nusse76*

Tenkte sånn der og da da vøttø [;)][:D]
(Se for deg at småen har bajsa - shit, har ikke flere bleier jo...... ) [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: *nusse76*

Tenkte sånn der og da da vøttø [;)][:D]
(Se for deg at småen har bajsa - shit, har ikke flere bleier jo...... ) [:D]

Hehe...[:D]

en gang gikk vi tom, kl 23 på kvelden la vi merke til det. Ble bensinstasjonen da.
Etter det skjedde, begynte vi å kjøpe for hele mnd når lønningene kom[:)]

Har aldri gått tom for bleier. Jeg kjøper 4 og 4 pakker på kiwi.

skjedde faktisk en gang at han bæsja ut den siste bleia vi hadde, rett før vi skulle dra hjem fra hytta. da fikk han låne et always ultra av sin mor![:D]  (heldigvis bare 20 min å kjøre hjem[;)])

Har bare skjedd en gang at jeg oppdatet ved kveldsstell at det ikke var flere bleier enn den ene han fikk på seg da.. Da var det ikke verre enn at mamma kom opp med en bunke bleier til oss, så vi hadde til vi fikk handlet dagen etterpå... De har alltid bleier nede hos seg, så jeg skal slippe å drasse de med når vi drar på besøk...

har alltid 4-5 pakker til hver av ungene stående i boden så har heldigvis aldri det problemet[:D]

ORIGINAL: Dollface™

har aldri gått tom.. har alltid en drøss i skapet.. 

Er så og si nabo med butikker og en døgnåpen bensinstasjon, så har aldri vært noe problem [;)]

Back
Topp