Gått på en smell??

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Tror kanskje jeg har gått på en smell når jeg har takket ja til å jobbe 50% på sfo! Skal begynne på mandag men har enda ikke fått noen svar på hva jeg får i lønn. Men når jeg driver å google litt finner jeg svar på alt fra 120 til 140kr timen som assistent. Det er jo faktisk mindre enn hva jeg får i dagpenger av NAV! (Er permittert til og med april).

ååh, så lite :O? Jeg jobber i en veldig liten og fattig kommune, og der tjener assistentene 168kr timen! Jeg som utdannet tjener kun 3 kr mer i timen:shifty: Dette er jo i helsesektoren, men trodde det var likt på barne-ungdomsarbeider da begge er yrkesutdanning :happy: Lønn du får avhenger uansett fra kommune til kommune! Alt etter hvor rik kommunen er :happy:

Du kan vel takke nei til jobben dersom det er så dårlig betalt? Innen 3 måneder:)

Er jo mye morsommere og ser bedre ut på cv'en at du er i arbeid fremfor å være permittert, så det er vel bra?

Ville bedt om å få arbeidsavtale oversendt asap! Det bør helst være på plass før arbeidsforholdet starter opp.

ååh, så lite :O? Jeg jobber i en veldig liten og fattig kommune, og der tjener assistentene 168kr timen! Jeg som utdannet tjener kun 3 kr mer i timen:shifty: Dette er jo i helsesektoren, men trodde det var likt på barne-ungdomsarbeider da begge er yrkesutdanning :happy: Lønn du får avhenger uansett fra kommune til kommune! Alt etter hvor rik kommunen er :happy:

Du kan vel takke nei til jobben dersom det er så dårlig betalt? Innen 3 måneder:)
Med samme ansinnitet? Altså de 3 kronene i forskjell.

Er jo mye morsommere og ser bedre ut på cv'en at du er i arbeid fremfor å være permittert, så det er vel bra?

Ville bedt om å få arbeidsavtale oversendt asap! Det bør helst være på plass før arbeidsforholdet starter opp.

Ja det er sant! På papiret ser det mye bedre ut :) og forhåpentligvis er det mye kjekkere enn å gå hjemme.

Men, vet ikke om vi har råd til å gå enda mer ned i lønn enn det jeg har måttet når jeg ble permittert.

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har 138kr timen i kommunen her.. Jobba tidligere i en annen kommune med lavere lønn enn det også :o

Back
Topp