gått opp i vekt?

h eidi

Betatt av forumet
Har noen begynnt å legge på seg ? jeg er snart 18 uker å har ikke lagt på meg så mye som et gram!
Jeg har vert veldig kvalm å spydd så jeg har tatt av 6 kg.. Jeg er jo bekymra for den lille, får den alt den trenger? jeg har lest å hørt at jeg skal visst trenge litt mer mat nå, å være mer sulten. Men det er jeg ikke..
men magen vokser..men jeg ser bare feit ut enda, ikke gravid..

det går nok bra med babyen din..den får det den trenger.selv har jeg gått opp 2,5kg..
gravid magen kommer snart.den kom over natten hos meg.moro for nå er det en kul,ser ikke feit ut lenger tihi...
klem

Jeg har også gått ned 6 kg til nå. Babyen får det den trenger.. Det har jeg fått bekreftet på hver ul jeg har vært på, for h*n vokser for hver gang [:D] Men det er jeg som blir slapp og trett når jeg ikkje tar til meg den næringen jeg trenger...

*hmf, vil ikke snakke med dere jeg* [:-] "Jeg har gått ned jeg, jeg har lagt på meg bare 2,5 jeg" [;)] JEG HAR LAGT PÅ MEG 5 KILO JEG!!! [:'(]

Ikke sur på årntli altså. [:D]

Jeg har regnet meg frem til: 
  • nesten halvveis nå, 5 kg
  • resten av tiden, 5- 6 kg (håpe håpe!)
  • 10-11 kg tilsammen

Det kan jeg leve med!  *optimist*

4-5 kilo trur eg... Veit ikkje om eg tør gå på vekta, har ete som ein hest og har ikkje vore kvalm/ kasta opp... [8|]

Jeg har ikke gått opp noe enda, men jeg har mye å gå på fra før... [;)] Jeg tenker litt sånn at man kan som regel ikke styre hvor mye man går opp i svangerskapet, det er for det meste hormonelt bestemt. Selvfølgelig går man opp om man bare spiser godterier og junkfood, men sånn er det jo ellers også. [:D] Det viktigste er jo å spise sundt, så regner jeg med at kroppen ordner opp i resten. Vi trenger jo litt reserver til ammingen! [;)]

Jeg har gått ned 5kg. ikke så bra for jeg har fått et altfor lavt blodtrykk på grunn av det, å blir nøye målt nesten en gang i uken.[:(]
Men babyen min har det vist kjempe bra, det er den som stjeller all nærigen fra meg. Men er glad i vennen inne i magen min uansett.[:D]

jeg er 21 uker på vei å har lagt på meg 2 kg..veit ikke om det er bra eller dårlig men spiser som jeg skal og vel så det

Jeg er i dag 19+1.Jeg har gått opp 5kg. Jeg veide ikke så mye fra starten av, de fleste sa at jeg trengte dem[:)]

6+4   = 53
10+3  =54
14+2  =54,8
18+5  =57,2

Men jeg synes at det kan bremse litt nå[:D]

Back
Topp