Gått opp i vekt?

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Er det flere som har gått opp en del i vekt etter graviditeten var et faktum? Tre kg har jeg gått opp og er i uke 6+5 nå :O
 
Ikke foreløbig, og jeg prøver mitt aller beste for å ikke gå opp så mye heller. Var 25 kg+ sist og det var grisetungt. Er normalvektig til vanlig! 6+2 idag
 
Last edited:
Var ikke blitt helt ferdig med forrige graviditetskilo så jeg vet ikke. Blåser egentlig i det. Har gått opp nøyaktig 30kg med alle ungene og alt har rast bort de to første gangene uansett ^^
 
Jeg har ikke veid, men har nok det allerede, men merker jeg allerede har mye vann i kroppen
 
Jeg har gått ned i helt pga kvalme og oppkast. Samme skjedde sist gang også, da gikk jeg opp 2 kg totalt fordi jeg gikk ned 4 kg først.. så fra lavest til høyest var det 6 kg forskjell, men jeg har også noen kilo ekstra på kroppen, så må passe på
 
Rundt en kg, tror jeg. Men det er de siste dagene jeg har fått appetitt!
 
Er det flere som har gått opp en del i vekt etter graviditeten var et faktum? Tre kg har jeg gått opp og er i uke 6+5 nå :O
Samme her! Kjenner jeg blir ganske stressa av det, men prøver å ikke tenke så mye på det og håper det jevner seg ut etterhvert.. Puppene har allerede blitt dobbelt så store, så håper noe kommer av de:p
 
1,5 kg, men tror det er mest vann :) Gikk opp 18 og 12 de to forrige. Stresser ikke så mye med det :)
 
Holder ikke på å veier meg. Ikke blir jeg å gjøre det på kontrollene heller. Det er ikke vekta vi skal ha fokus på, men hva vi spiser i løpet av svangerskapet.
 
Uff ja har nok allerede lagt på meg men har store planer om å trene/bevege meg mer dette svangerskapet:)
 
Holder ikke på å veier meg. Ikke blir jeg å gjøre det på kontrollene heller. Det er ikke vekta vi skal ha fokus på, men hva vi spiser i løpet av svangerskapet.
Det gjør ikke jeg heller, men ble målt på jordmorkontroll. Har ikke fokus på vekt i det hele tatt. Lurte bare på om det var fler.
 
Har faktisk gått opp 3 kg som eg har skylt på sommerferie og dårlig form så eg ikkje hat fått trent så mykje :p fekk positiv test i dag og e vel 5-7 veker på vei (har så lang og uregelmessig syklus så usikker på da enno)
 
Samme vekt nå som før graviditeten :) har avsmak på alt som er innen kategorien godis og snacks, så sikkert derfor
 
M

men i herrensnavn, det gjør meg ingenting at jeg blir veid.
Beklager om du tok deg nær av mine kommentarer. Du lagde en tråd om vekt og sier at du ikke er opptatt av vekt. Og det er ikke alle som vet at de kan takke nei til å bli veid. Men for all del, skal ikke plage deg mer med kommentarene mine
 
Back
Topp