gått opp i vekt?

MINA_143

Andre møte med forumet
hey jenter har noen av dere gått opp i vekt allerede eller har dere mistet par kg som meg... huh

Ligger vel en halvkilo under normal bare, så ingen drastisk nedgang eller oppgang her. Men har hatt null matlyst og vært kvalm de siste to mnd. Sist la jeg på meg 12 kg. Spennende å se hva jeg ender på nå... :)

har gått ned snart 6 kg.

Har vel gått opp 3 snart jeg :(

Gått ned 2-3 kilo, og en bukse jeg fikk over rumpa før jul sklir opp uten problem i dag ;) Håper jeg klarer å holde vekta jeg har nå frem mot slutten og vannet plutselig bestemmer seg for å komme ;)

Har ikke vekt hjemme, så vet ikke. Klærne sitter som før, men kjenner at dongeribuksene presser på blæra hele tiden. Det er ikke så behagelig. ;-) Skal på shopping neste uke! Lurer på hvor stor jeg kommer til å bli! :-) Gleder meg til magen kommer.. Men det er da så lenge til!

Har ikke vekt hjemme... Men tror jeg har en startvekt (før jeg ble gravid) på rundt 63-65.
Men jeg ser at jeg har lagt på meg rundt hoftene/rumpa :P :P Så er ikke akkurat i tvil om at jeg har klatret litt opp på vektstigen i det siste! ;)

Tror jeg har gått opp en kilo ca, må jo spise annenhver time for å ikke bli dårlig.... Det er en del mer enn jeg pleier for å si det sånn ;)

vekta står stille heldigvis.. la på meg 19 kg sist og nå er startvekta høyere enn forrige gang, så jeg har ikke noe mål om å legge på meg så veldig mye..

Har lagt på meg 2 kg hittil. Fråtset i mat og godteri hele jula, så 1 kg tror jeg kommer derifra ;) Men buksene har begynt å stramme over magen, særlig mot kvelden når jeg blir oppblåst. Men den siste uka ser jeg at det faktisk har begynt å bli litt kul på magen på morgenen og :)

må le, etter jeg så denne posten har jeg drømt hver gang jeg har sovet at jeg absolutt skal ha på meg en liten ola-shorts selvom jeg i drømmen har lagt på meg noe syyykt rundt rumpe og hofter.. håper ikke jeg er sanndrømt 
har gått ned 5-6 kg pga kvalme og lungebettenelse, men er på vei opp igjen nå. 

ene uka går jeg ned og andre uka opp. er slik hele tia.

Gått opp 3, men vet ikke om det har med graviditeten og gjøre egentlig.. Men jeg er bare glad for og gå opp i vekt da  

Lagt på meg 1 og en halv til 2 kilo tror jeg. Har spist hver andre time for å holde kvalmen i sjakk, og tror at det er derfor kg kommer på.

Fått noen kg på rompe, lår og hofter ja ... 

Buksene passer ikke like godt lenger, men jeg har ikke gått opp ennå. Veier 4 kg meg nå enn da jeg startet forrige graviditet, så vil passe meg litt. Gikk ned alt sammen under ammingen, men det var vanskelig å slutte med all maten da jeg plutselig slutta å amme. Spiste mer da, og fortsatte den trenden. Gikk opp de 4 kg på halvannen uke :(

Har gått ned 2 kg.. Men har heldigvis litt å gå på ;)

Tror ikke jeg har lagt på meg noe... Og jeg synes egentlig jeg er for tynn. Gikk ned til under startvekt etter svangerskapet med Calle, og hadde noen uker hvor jeg spiste MYE godis nå - men så er jeg blitt lei av søtt og nå får jeg nesten ikke i meg mat pga kvalmen. Så har MASSE plass i klærne mine......

Men vekta går oppover etterhvert :) Blir vel kanskje mindre denne gangen når jeg må ta meg av en aktiv gutt i tillegg <3

Back
Topp