Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: atene
ORIGINAL: FruStina
jeg koser meg veldig [8|] men har bare gått opp 700 gram [:D]
Da er du heldig [:D] Vi kan godt bytte [8D] hehe
ORIGINAL: jealie28
6 kg er da ikke masse [:)] Du klager for da..det er dessuten ikke noe være lei seg for, for det er myyyye mye bedre å gå opp enn å gå ned eller ikke endre vekten i det hele tatt...
Ifølge den tabellen, så er det normalt og mest vanlig å ha gått opp 5,7 kg nå..så du ligger flott an! =)
Jeg selv har gått opp 5 kg... og forrige svangerskap gikk jeg opp totalt 15 kg, de 10 første forsvant første uka =)
ORIGINAL: atene
ORIGINAL: jealie28
6 kg er da ikke masse [:)] Du klager for da..det er dessuten ikke noe være lei seg for, for det er myyyye mye bedre å gå opp enn å gå ned eller ikke endre vekten i det hele tatt...
Ifølge den tabellen, så er det normalt og mest vanlig å ha gått opp 5,7 kg nå..så du ligger flott an! =)
Jeg selv har gått opp 5 kg... og forrige svangerskap gikk jeg opp totalt 15 kg, de 10 første forsvant første uka =)
Sant det du sier der [:)] det er bare det at jeg veide lit før jeg ble gravid og nå veier jeg så ekstremt mye..
men jeg har bestemt meg for og kutte ut godteri og kose mat og leve det sunne glade liv og gå opp normalt
i graviditeten.. [:D]
Er så lett og slippe seg løs når man blir gravid hehe
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Maks 1 kg har jeg gått opp, å nå fyker vel vekten nedover siden jeg ikke får i meg mat eller drikke[:(]