Gått opp i vekt

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg har klart og gå opp 6 kg [:@]
Nei nå er det virkelig slutt på al den kosen.. Noen flere som har gått opp mye?

jeg koser meg veldig [8|] men har bare gått opp  700 gram [:D]

ORIGINAL: FruStina

Da er du heldig [:D] Vi kan godt bytte [8D] hehe

Gikk opp 3 kg fram til uke 9-10 eller noe, men nå har jeg gått ned 1 kg igjen.. skjønner ingenting, jeg..

Tror jeg har gått opp noen kg jg også... [&:] vet ikke hvor mye...

Jeg hadde gått op 5 kg, men hos legen i går hadde jeg vist gått tilbake til start vekta mi igjen hihi

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: FruStina

Da er du heldig [:D] Vi kan godt bytte [8D] hehe

tror du vil angre på det, for med min diagnose vil du mest sannsynlig legge på deg sinnsykt på slutten, med junior la jeg på meg godt over 25 kg på slutten. Men de raste heldighvis av 14 dager etter fødsel da [;)]

gikk opp 30 kg sist [:'(] men mista 10 etter fødsel og resten gikk sånn gradevis.. Håper jeg ikke blir så brutal denne gangen,
men det ser ikke mye lovende ut hit til [:'(]

Maks 1 kg har jeg gått opp, å nå fyker vel vekten nedover siden jeg ikke får i meg mat eller drikke[:(]

6 kg er da ikke masse [:)] Du klager for da..det er dessuten ikke noe være lei seg for, for det er myyyye mye bedre å gå opp enn å gå ned eller ikke endre vekten i det hele tatt...
Ifølge den tabellen, så er det normalt og mest vanlig å ha gått opp 5,7 kg nå..så du ligger flott an! =)
Jeg selv har gått opp 5 kg... og forrige svangerskap gikk jeg opp totalt 15 kg, de 10 første forsvant første uka =)

ORIGINAL: jealie28

6 kg er da ikke masse [:)] Du klager for da..det er dessuten ikke noe være lei seg for, for det er myyyye mye bedre å gå opp enn å gå ned eller ikke endre vekten i det hele tatt...
Ifølge den tabellen, så er det normalt og mest vanlig å ha gått opp 5,7 kg nå..så du ligger flott an! =)
Jeg selv har gått opp 5 kg... og forrige svangerskap gikk jeg opp totalt 15 kg, de 10 første forsvant første uka =)

Sant det du sier der [:)] det er bare det at jeg veide lit før jeg ble gravid og nå veier jeg så ekstremt mye..
men jeg har bestemt meg for og kutte ut godteri og kose mat og leve det sunne glade liv og gå opp normalt
i graviditeten.. [:D]
Er så lett og slippe seg løs når man blir gravid hehe

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: jealie28

Sant det du sier der [:)] det er bare det at jeg veide lit før jeg ble gravid og nå veier jeg så ekstremt mye..
men jeg har bestemt meg for og kutte ut godteri og kose mat og leve det sunne glade liv og gå opp normalt
i graviditeten.. [:D]
Er så lett og slippe seg løs når man blir gravid hehe

Hehe, det er sant det...så er det egentlig like godt, om ikke bedre, med frukt og grønt =) Bare man bruker fantasien litt, ikke bare epler og bananer liksom..

Meeeen, om man har litt ekstra på kroppen før man blir gravid, så er det jo ikke rette tiden å ta av seg de kg mens man går med barn da =)
Mange som gjør det, fordi de føler seg litt ekstra store da plutselig [;)]

Lykke til med sunn kost =)
Og kom gjerne med gode tips til hva som er godt [:)]

Er bra at du tenker på vekta hvis du alt er litt stor. Men er jo også vanlig å gå opp mye ved en eller annen anledning i svangerskapet=). Tror jeg har gått opp rundt 3 kg. Men varierer litt fra dag til dag. Noen dager er jeg faktisk nede i normalvekta, andre dager er jeg langt over. Uff!

Jeg har egentlig alderi vært så veldig stor, men la på meg nlit når jeg møtte sambo ( samboer forbannelsen) [:D]
begynte og gå ned i vekt nå, men så ble jeg gravid og den tanken forsvant like fort som den kom gitt [:D]
men når babyen har kommet så skal det i full trim på meg i hvertfall..

jeg gikk opp 5 kg de første ukene(5-8uker)så gikk jeg ned igjen fra 9 - 12 uke,veier nå det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid,men går nok fort opp igjen[;)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Maks 1 kg har jeg gått opp, å nå fyker vel vekten nedover siden jeg ikke får i meg mat eller drikke[:(]

var noe sånn her og..
fikk beskjed av svigermor i går at jeg var blitt tynnere... [8|]
i ansiktet, og rundt lårene..
mens magen var begynt å bli stor..
[8|]

der fikk jeg vist nok lov til å bli stor no...[X(]
snakk om å ikke tenke seg om når en snakker...
fettet hadde på en måte emigrert fra fjeset til magen, og fra lårene til magen[:D] Hahahha, nydelig forklaring

Gått ned 11 kilo nå . Men det er nok fordi det ikke var lenge siden jeg hadde født når jeg ble gravid igjen , så kroppen hadde noen kilo til å bli kvitt . Deilig å kunne føle seg litt normal igjen, før kiloene begynner å rase på;-)

nei, gått ned en halv kg..

Jeg ble veid i dag og har gått 2,5 kg! :) Men er det noen gang det får være greit og gå opp så får det vel være når vi er gravide? [;)] Er jo bare sånn det skal være det! [:)]

Back
Topp