Gått ned

MartineElida

Andre møte med forumet
Var på lege kontroll idag alt sto kjempe bra til, MEN jeg hadde gått ned 2kg.
så alt i alt har jeg kun gått opp 5kg noe som er veldig rart.. Jeg spiser jo mat å er fysen på det meste.
Men nr 1 gikk jeg opp 31kg i svangerskapet å var temmelig stor.

noen andre som "sliter" med vekta? :)

Sa legen din noe om vekta da? 5 kg hørtes jo lite ut, og spesielt når du har begynt å gå ned igjen.

Samme her, men 1.8 kg fra sist gang :-) nå har jo jeg vært veldig plaget med løs mage i d siste, har du? Spiser også masse :-) hadde gått opp 8kg og nå -1.8. Så ca 6.2 kg, men jordmor sa ikke noe spesielt på det. Hun sa at det ikke var mye, men alikevell Ok :-) gikk ikke opp mer en 5-6 kg første gang jeg heller :-) så lenge baby vokser fint er det jo bra med deg :-)

Sa legen din noe om vekta da? 5 kg hørtes jo lite ut, og spesielt når du har begynt å gå ned igjen.
Skal tilbake igjen om 2uker :)
fikk beskjed om å ta meg en tur på macern å unne meg litt ekstra snaks :)

Samme her, men 1.8 kg fra sist gang :) nå har jo jeg vært veldig plaget med løs mage i d siste, har du? Spiser også masse :) hadde gått opp 8kg og nå -1.8. Så ca 6.2 kg, men jordmor sa ikke noe spesielt på det. Hun sa at det ikke var mye, men alikevell Ok :) gikk ikke opp mer en 5-6 kg første gang jeg heller :) så lenge baby vokser fint er det jo bra med deg :)
Nei magen er fin, men jeg kan liksom ikke helt forstå åssen det er mulig jeg altså.
Vesla vokser fint, men mage målene lå ikke på samma "skalaen" soon sist. Hadde dettet ned litt

Nei magen er fin, men jeg kan liksom ikke helt forstå åssen det er mulig jeg altså.
Vesla vokser fint, men mage målene lå ikke på samma "skalaen" soon sist. Hadde dettet ned litt
Her også, slik som dette.ImageUploadedByBV Forum1372341176.103640.jpg men det er jo når baby kommer lenger ned i bekkenet også :-)

Her også, slik som dette.Vis vedlegget 20245 men det er jo når baby kommer lenger ned i bekkenet også :)
hadde ikke med papirene idag (surrehue), men magen står å strutter ennå så har ikke sunket ennå :) er bare 32 uker så er vel litt tidlig for meg at den synker? :)

Uke 31+3 nå og har ikke gått opp noe som helst. Sist gikk jeg opp 8 kg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mitt symfysemål hadde også sunket ved 32-ukers kontrollen, men jordmor sa det var helt normalt at det flatet litt ut nå på slutten, spesielt siden jeg er liten og kort i kroppen selv også ;) Hun sa det var ikke noe å bekymre seg over :)
Hvor lang er du?:-)

Back
Topp