gått ned i vekt!

termin april

Glad i forumet
hehe var på vekta tidligare idag...hadde gåt ned hele 3 kilo siden sist kontroll den 16.mars...jeg har veid meg hjemme,ikke hos lege eller jordmor så jeg vet at det blir riktige tall...mn det er jo helt supert at jeg har gått ned 3 kilo..hehe..hadde gått op 32kg så nå er det 29[:D][:D]   merkelig greier,mn det hjelper mye på humøret kjenner jeg med sånne overraskelser[:)][:)]

hehe nei og jeg var ikke akkurat spinkel før jeg ble gravid heller...hehe mn skal kose meg me gåturer me vogna i vår og sommer og amme så skal iallefall noe av om ikke annet!![:D][:D]

greit med noen lyspunkt i svangerskapet!![;)]

d samme hr!!  jeg skal heller passe på hva jeg spiser og kose meg ei gang i uka me noe ekstra..og bare gå daglige turer...begynner jeg på noe slanking så vet jeg at det ikke går..jeg sprekker til slutt...så jeg skal forandre livstilen på en måte!![:)]

Åhhh - så supert altsååå.. Jepp alle moner drar...

Vet VELDIG godt ang det å legge på seg i svangerskap..

Sist svangerskap for 16 år siden - la eg på meg 63 kg... Bekkenløsning, og at eg ikke tenkte
på hva eg spiste gjorde jo det.. Og har slitt med vekta siden... *sukk*

Er ennå 40 kg overvektig - men i dette svangerskapet har eg kun lagt på meg 2,5 kg...
og eg har kun 3 uker igjen til termin.....

Kanskje det kan gi meg et ekstra PUFF etterpå....

Lykke til med vekta, og små'en.. Huske å ta det litt med ro med trening etter fødselen..
Små turer med vogna er min plan også...

Bekkeløsning er ikke noe å spøke med..
Har ei venninne som sitter nå i rullestol, pga av bekkenløsning......

Så eg kommer til å ta det heeelt med ro etter fødselen.... Krysser fingrene for at bekkenet er snilt etterhvert....

ORIGINAL: Again

Åhhh - så supert altsååå.. Jepp alle moner drar...

Vet VELDIG godt ang det å legge på seg i svangerskap..

Sist svangerskap for 16 år siden - la eg på meg 63 kg... Bekkenløsning, og at eg ikke tenkte
på hva eg spiste gjorde jo det.. Og har slitt med vekta siden... *sukk*

Er ennå 40 kg overvektig - men i dette svangerskapet har eg kun lagt på meg 2,5 kg...
og eg har kun 3 uker igjen til termin.....

Kanskje det kan gi meg et ekstra PUFF etterpå....

Lykke til med vekta, og små'en.. Huske å ta det litt med ro med trening etter fødselen..
Små turer med vogna er min plan også...

Bekkeløsning er ikke noe å spøke med..
Har ei venninne som sitter nå i rullestol, pga av bekkenløsning......

Så eg kommer til å ta det heeelt med ro etter fødselen.... Krysser fingrene for at bekkenet er snilt etterhvert....

oy..d var masse du la på deg i forrige svangerskap...har 2 gutter fra før og har lagt på meg rundt 40 me begge guttene..så håper på fullt så ikke mye denne gangen..[;)]                jeg skal ha planlagt KS så skal ta d helt me ro etter fødsel og nyte våren me lillegull og guttene og mannen[:)]    begynne smått me småturer...lufteturer for meg og lillegull må til[;)]

har aldri hatt bekkenproblemer så vet ikke hvordan det føles mn kan tenke meg det er vondt!!
Lykke til du å[:)]

Jeg fikk høre.. at når man begynner å gå ned i vekt, så er det ikke lenge til fødselen er nær :)

ORIGINAL: Camilla81

Jeg fikk høre.. at når man begynner å gå ned i vekt, så er det ikke lenge til fødselen er nær :)

oy...hehe får ikke håpe at d er d!!skal ha planlagt keisersnitt om ca 3 uker...så håper ikke at det skjer noe før d[&:][;)]

Så deilig da. Jeg har nesten ikke lagt på meg i det hele tatt, men på 1 uke spratt jeg opp over 3 kg det synes jeg var deprimerende.

ORIGINAL: Ida1984

Så deilig da. Jeg har nesten ikke lagt på meg i det hele tatt, men på 1 uke spratt jeg opp over 3 kg det synes jeg var deprimerende.

hehe tror ikke du trenger og deppe over 3kg når du ikke har lagt på deg nesten fra før av[;)]       verre me de 30kg jeg har!![8D]          hehe    

termin april: Nei det er sant, men er kraftig fra før av så jeg håpet på at jeg skulle veie midre etter fødsel, men det ser mørkt ut.
Men skal være glad jeg ikke har lagt på meg mer. Håper bare den ikke skyter vidre fart.

ORIGINAL: Ida1984

termin april: Nei det er sant, men er kraftig fra før av så jeg håpet på at jeg skulle veie midre etter fødsel, men det ser mørkt ut.
Men skal være glad jeg ikke har lagt på meg mer. Håper bare den ikke skyter vidre fart.

jeg var å kraftig fra før av..og disse hjelper ikke akkurat...mn jeg prøver å være postiv[:D]              me amming og trilleturer så skal d gå av litt iallefall[;)]          er jo den beste tiden av året vi får baby[:)][:)]           

guh som jeg gleder meg til babyen kommer!!!

Sant du sier noe der. Trille turer blir fin trim samtidig kos. Godt vi får på den tiden vi gjør. Ja gleder meg veldig å få møte lillegutt.

Back
Topp