Gått ned i vekt

mkrago

Elsker forumet
Jeg har siste 1,5 uka ca gått ned totalt ca 2kg, skal til kontroll på sykehuset i morgen men ville bare høre om noen andre også har opplevd det samme?
 
Nei, men det er ikke er uvanlig mot slutten, sa legen min på sist kontroll. Her har vekta stått stille de siste ukene, og jeg spurte om det var et dårlig tegn. Derfor hun sa det, at noen til og med går litt ned :)
 
Det kan være at du har mindre vann i kroppen nå enn ved siste kontrollen bare :)
Vann i kroppen kan utgjøre flere kilo i løpet av bare 24 timer..
 
Det kan være at du har mindre vann i kroppen nå enn ved siste kontrollen bare :)
Vann i kroppen kan utgjøre flere kilo i løpet av bare 24 timer..

Det er det rare, føler egentlig at jeg er mer hoven i feks fingrene enn jeg var forrige uke.
 
Jeg gikk ned 2 kg på 1 mnd, men jm mente det gikk fint, fordi sf målet fortsatt steg. var veldig Kvalm å hadde ingen matlyst :/ føler meg bedre nå, å spiser mer. Skal på ny kontroll i morgen. Har lagt på meg litt igjen, så satser på sf målet stiger som det skal :)
 
Ja, hadde endelig klart å legge på meg litt, men det forsvant igjen. Så er på startvekt, og det ser ut til å gå videre nedover... Spiser som en hest, men hjelper ikke tydeligvis.Er på UL annenhver uke ca. og lillemor vokser fint i magen da, selv om ikke jeg går opp :)
 
Back
Topp