Gått ned i vekt :(

Hundehviskeren

Gravid og hundegal i Drammen
Jeg har følt at magen ikke har vokst mye i det siste og nå veide jeg meg idag, har gått ned fra 54 til 51 kg. Er det normalt?

Mye som er normalt tror jeg :) Jordmor sender deg på ekstra ultralyd om hun er redd for at barnet ikke vokser som det skal :) Lenge til du skal på neste sjekk?

Jeg har følt at magen ikke har vokst mye i det siste og nå veide jeg meg idag, har gått ned fra 54 til 51 kg. Er det normalt?
Huff.. jeg ville nok ringt lege eller jordmor da.. Det er jo 3 kg da, skal jo ikke bare forsvinne så fort?!.. Nå vet jeg ikke når du veeide deg sist da, men..

Tror ikke det er helt normalt kanskje, men det er jo sympysemåletnsom er viktigst.. Søstera mi la ikke no på seg i sitt første svangerskap, måtte inn på vekstkontroll av gutten sin, og når han kom var han over 4000 gr, så det trenger ikke ha noe å i
Si, men er godt de sjekker om de er bekymret:)

Jeg ville fått det sjekket, bare for å slippe å tenke på det:) er nok annet man skal gå å fundere på i løpet av et svangerskap:)

Skal på neste kontroll på sykehus neste onsdag, kanskje jeg venter til det da. Veide meg i forrige uke og har gått ned 3 kg siden da. Men det er full disco inne i magen og jeg føler meg egentlig i god form :) blir bare bekymret for alt da.

Skal på neste kontroll på sykehus neste onsdag, kanskje jeg venter til det da. Veide meg i forrige uke og har gått ned 3 kg siden da. Men det er full disco inne i magen og jeg føler meg egentlig i god form :) blir bare bekymret for alt da.
ikke bra og være bkymret:( men godt det er mye liv i magen:)

Back
Topp